عکس/ تبلت‌ها قبل و بعد از ظهور آی‌پد!

تبلت‌ها پیش از ظهور آی‌پد مشخصات عمومی این‌چنینی داشتند: دستگیره، دکمه‌های فراوان، لبه‌های ناصاف، طراحی‌های نچسب و دور از جان شما ویندوز!

2

فارنت: بیشتر ما آنچه را که از تبلت‌ها متصور هستیم به عرضه تبلت آی‌پد باز می‌گردد و یا اصلا چیزی از قبل آن به یاد نداریم و یا آنچه را که هم به یاد داریم تبلت به حساب نمی‌آوریم.

تبلت‌ها پیش از ظهور آی‌پد مشخصات عمومی این‌چنینی داشتند: دستگیره، دکمه‌های فراوان، لبه‌های ناصاف، طراحی‌های نچسب و دور از جان شما ویندوز!

Tablets Looked Like Before & After the iPad

اما دیگر از این تبلت‌ها خبری نیست. پس از ظهور آی‌پد دیگر کسی حتی به آنها نگاه هم نمی‌‌کند شاید این تصویر که به تازگی برای این مقایسه منتشر شده به اندازه کافی گویا باشد. راستی نباید از معجزه صفحات لمسی هم غافل ماند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amin می‌گوید

    اتفاقا نکته مثبتشون ویندوزشون بوده.
    اگر تبلت از نظر سخت افزاری قوی باشه که از پس اجرای ویندوز بربیاد، می تونه به راحتی جای لپتاپ رو بگیره ولی در حال حاضر این تبلت های اندروییدی و تبلت های اپل بیشتر به درد تفریح می خورن. مثل موبایل، می تونی باهاشون فیلم ببینی و کتاب بخونی و وبگردی کنی ولی نمی تونی برنامه های کامپیوتر رو روشون نصب کنی. مثلا اتوکد یا فتوشاپ یا… البته بعضی از نرم افزارهای معروف ورژن هایی رو مخصوص موبایل و تبلت دارند، ولی هیچ وقت به کاملی ورژن کامپیوتریش نیست. من شخصا هر وقت تبلت های ویندوزی قیمتشون مناسب بشه یکی می خرم به جای لپتاپ… ولی در حال حاضر برای کسانی که وضع مالی متوسط دارن ارزش نداره در حالی که موبایل هوشمند و لپتاپ دارند، حالا بیان دوباره 500 تا 700 هزار تومان بدن (قیمت یه لپتاپ) یه موبایل با صفحه نمایش بزرگ (=تبلت) بخرن که نه کارایی موبایل رو به طور کامل داره و نه کارایی لپتاپ رو… یعنی جای هیچ کدوم از اون دو رو هم نمی تونه پر کنه… خلاصه یه همچین چیزی فقط برای آدمای پولدار خوبه و تا اطلاع ثانوی (که جایگزین لپتاپ بشه) یه کالای لوکسه. این همه سروصدا و تبلیغات و اینها هم که توی وبلاگ های خارجی هست (و نمی فهمم چرا به ایرانیها هم سرایت کرده) مال امریکا و اروپاست که مردمش با میانگین ماهی 5 میلیون تومان درآمد مشکلی برای خریدش ندارن… وگر نه یه آمار پیدا کنید که فروش تبلت توی ایران چقدر بوده، اون موقع ببینید آیا این همه پرداختن به محصولی که اصلا فروشی نداره به چه دردی می خوره؟!

  2. حسین می‌گوید

    apple = thik different