تصاویر غول جدید HTC منتشر شد!

این تلفن همراه با سیستم عامل اندروید 2.3.4 یا همان گینگربرد و به احتمال فراوان تحت قفل اپراتوری شرکت AT&T تا چندی دیگر معرفی و روانه بازار خواهد شد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Engadget ، تصاویر تلفن همراه جدید شرکت HTC با نام HTC Holiday  توسط یکی از اعضای انجمن بسیار معروف  XDA که یکی از معروفترین انجمن های توسعه اندروید است منتشر شده است.

HTC-Holiday

از آن جیزی که از تصاویر مشخص است ومشخص نیست برای چه صفحه نمایش این تلفن همراه در یکی از تصاویر شکسته است ،این نکته است که این تلفن همراه دارای طراحی بسیار نازک و مدرنی بوده  و دارای پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی  به همراه یک گیگابایت رم و صفحه نمایش معروف qhd با تفکیک پذیری 960 * 540 پیکسل و اندازه 4.5 اینچی نیز می باشد.

از سایر مشخصات این تلفن همراه می توان به داشتن دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 1.3 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

این تلفن همراه –تبلت! با سیستم عامل اندروید 2.3.4 یا همان جینجربرد و به احتمال فراوان تحت قفل اپراتوری شرکت AT&T تا چندی دیگر معرفی و روانه بازار خواهد شد.

htc holiday

به نظر می‌رسد که دیگر تلفن های همراه جدید اندروید را به جای قرار دادن در جیب باید به همراه یک کیف مخصوص به مانند تبلت در دستان خود گرفت و به نظر نمی‌رسد با این اندازه 4.5 اینچی شما وقتی در حال مکالمه با تلفن همراه هستید دیگر بتوانید آن سوی خود را نیز ببینید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mojios می‌گوید

    دقت بفرمایید صفحه نمایش این تلفن همراه در یکی از تصاویر نشکسته! در همه تصاویر شکسته !