نخستین تصاویر غیر رسمی از اندروید 4 منتشر شد!

این تغییرات به صورت عمده شامل تغییر آیکون‌های برنامه‌های مشهور گوگل ،رابط کاربری جدید ،مرکز هشدار تغییر یافته است

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable ،اولین تصاویر پس از مدت زمان طولانی انتظار در مورد بروز‌رسانی اندروید 4 یا همان Ice Cream Sandwich در اینترنت منتشر شد.

این تصاویر که از شرکت گوگل به بیرون درز پیدا کرده است نشان از تغییراتی در رابط کاربری و همچنین یک لانچر جدید در نسخه جدید این سیستم عامل دارد.

android-ice-cream-sandwich-nexus-s

این تغییرات به صورت عمده شامل تغییر آیکون های برنامه های مشهور گوگل ،رابط کاربری جدید ،مرکز هشدار تغییر یافته است که به صورت جالبی شبیه آیکونهای سیستم عامل اندروید 3 یا هانی کامب است.

اضافه شدن حالت panorama به دوربین،یک قالب جدید برای Gmail  و توانایی اجرای سیستم عامل جدید بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر(هنوز بر روی این قابلیت تردید وجود دارد)  از جمله مهمترین تغییرات در تصاویر و اطلاعات منتشر شده است.

البته گوگل سرسختانه از افشای اطلاعات در این مورد جلوگیری می‌کند و این تنها جزئیاتی کم از سیستم عامل اندروید 4 است.

نکسوس پریم نخستین دستگاهی خواهد بود که با این سیستم عامل به بازار عرضه خواهد شد و نکسوس اس نیز نخستین تلفن همراهی خواهد بود که این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد.

android-ice-cream-sandwich-nexus-s2

البته این در نهایت خود گوگل است که تصمیم می‌گیرد که چه بر سر نسخه جدید اندروید می آورد و خوب ما هم در نهایت باید ماه ها شایعه را در این باره تحمل کنیم تا ببینیم گوگل چه سورپرایزی برای کاربران روبوت سبز و دوست داشتنی خود خواهد داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.