iMac دانشگاهی با قیمت 999 دلارعرضه شد!

آی‌مک دانشگاهی از نظر مقدار حافظه گرافیک ، هارد و رم نیمی از تجهیزات آی‌مک معمولی در بازار را دارد

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “کامپیوتر ورلد” شرکت اپل سرانجام اولین iMac  سری جدید خود با قیمت زیر 1000 دلار را عرضه کرد.

این آی‌مک که مجهز به صفحه نمایش 21.5 اینچی ، پردازنده 2 هسته‌ای و 2 گیگابایت رم می‌باشد مخصوص داشگاه‌ها عرضه شده است. قیمت این مدل از آی‌مک  200 دلار پایین‌تر از مدل عرضه شده معمول آی‌مک در بازار و 149 دلار ارزان‌تر از آی‌مک مشابه عرضه شده برای دانشجویان دانشگاه‌های آنلاین “K-12” ، می‌باشد .

Apple-iMac-with-iMac-Logo-600

آی‌مک دانشگاهی از نظر مقدار حافظه گرافیک ، هارد و رم نیمی از تجهیزات آی‌مک معمولی در بازار را دارد و همچنین این مدل فاقد پورت تاندربلت مهمترین ویژگی محصولات جدید اپل می باشد.

در مشخصات این مدل قابلیت افزایش رم تا 8 گیگابایت ذکر شده اما این ارتقاء فقط در زمان خرید و برای سفارش ممکن می‌شود و بعد از خرید دیگر نمی‌توان این مقدار را ارتقاء داد .

با تمامی این موارد، باز هم به نظر می‌آید که این مدل از آی‌مک برای سایر دانشگاه‌ها به صرفه نباشد و همان دانشجویان “K-12” مشتریانش باشند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. kaghaz می‌گوید

    سلام
    برای خرید اینا باید کارت دانشجویی ارئه کرد ؟! :)
    ممنون