طولانی‌ترین موتورسیکلت جهان با ظرفیت 25 نفر!

در نگاه اول این موتورسیکلت 22 متری بسیار مضحک به نظر می‌رسد و نمی‌توان تصور کرد که نشستن و رانندگی با آن چگونه خواهد بود و آیا سرنوشتی جز تصادف خواهد داشت؟

5

به گزارش فارنت و به نقل از دیوایس به نظر شما چه دلیلی باید وجود داشته باشد که یک انسان با عقل سلیم موتورسیکلتی بسازد که بیش از دو نفر بتوانند بر روی آن سوار شوند؟ پاسخ این سوال مانند بسیاری از موارد غیرعادی دیگر شکستن رکورد گینس است.

این دقیقا همان انگیزه‌ایست که کالین فارز 31 ساله انگلیسی را ترغیب به ساخت طولانی‌ترین موتورسیکلت دنیا با ظرفیت 25 نفر کرده است.

در نگاه اول این موتورسیکلت 22 متری بسیار مضحک به نظر می‌رسد و نمی‌توان تصور کرد که نشستن و رانندگی با آن چگونه خواهد بود و آیا سرنوشتی جز تصادف خواهد داشت؟ اما پاسخ شما هر چه باشد کالین فارز موفق به رانندگی با این موتورسیکلت و رسیدن به سرعت 56 کیلومتر در ساعت با آن شده است.

25-seat-motorcycle-Colin Furze's

البته فارز که شغل اصلی او لوله‌کشی است و شب‌ها به ساخت این موتور مشغول بوده است، در زمان رانندگی با موتورسیکلت به تنهایی بر آن سوار بوده همانطور که خودش هم اذعان دارد برای کنترل کامل این موتور در پیچ‌ها نیاز به شش برابر عرض یک جاده استاندارد است.

وی همچنین از تقویت بیشتر قاب این موتورسیکلت خبر داده تا بتواند به راحتی وزن تمام 25 مسافر خود را تحمل کند. چرا که کالین فارز برای ثبت نام خود در کتاب گینس باید بتواند تمامی 25 مسافر این موتورسیکلت را بر آن سوار کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    در تصویر اولی برای اینکه موتوره شکم نده زیرش تخته گذاشته.

  2. خودم می‌گوید

    چطوریه که زیرش بلوکه گذاشتن!

  3. kian می‌گوید

    خبر قشنگی بود لطفا این گونه خبرا بیشتر بذارید با تشکر

  4. وحید می‌گوید

    نه جالبه نه بدرد بخور

  5. شاه مهدي می‌گوید

    فعلا که 23 نفر هستند . آقا