آیفون و آی‌پدهای آینده به وسیله ربات‌ها ساخته می‌شوند!

در حال حاضر این شرکت دارای 10 هزار ربات و در حدود 1.2 میلیون کارگر است و مشخص نیست که با آمدن نسل جدید کارگران رباتیک، سرنوشت کارگران فعلی چه خواهد شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی macrumors، خبرگزاری شینهوا گزارش کرده است که کارخانه Foxconn که یکی از پیمان‌کاران اصلی ساخت محصولات شرکت اپل است  در نظر دارد تا در طی 3 سال آینده در حدود یک میلیون ربات را جایگزین نیروی کار انسانی خود بکند.

سخنگوی این شرکت در این مورد می‌گوید: “ربات ها برای انجام کارهای ساده و معمولی مانند اسپری، جوشکاری و مونتاژ که در حال حاضر توسط کارگران انجام می‌شود بکار گرفته خواهند شد”.

foxconn_text(315)_011117513119_640x360

در حال حاضر این شرکت دارای 10 هزار ربات و در حدود 1.2 میلیون کارگر است و مشخص نیست که با آمدن نسل جدید کارگران، سرنوشت کارگران فعلی چه خواهد شد.

گفتنی است که کارخانه مذکور دارای شرایط بسیار سخت کاری برای پرسنل خود است و تاکنون چندین مورد خودکشی در این کارخانه گزارش شده و حتی سبب شده است تا شرکت اپل تذکرات سختی به این شرکت معظم چینی بدهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.