قایقی که در کوله‌پشتی شما جای می‌گیرد!

این کوله‌پشتی نهایتا 4 کیلوگرم وزن داشته و برای اینکه بتوانید آن را به قایقی در ابعاد 71 x 23 x 13 سانتیمتر تبدیل کنید تنها به حداکثر 5 دقیقه زمان نیاز دارید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو اوری لوین طراحیست که با تازگی یک قایق را در اندازه‌ای استاندارد طراحی کرده است که کاملا می‌توان آن را جمع کرد و در کوله‌پشتی جای داد.

backpack-canoe02

رسیدن این رویا به کنار که می‌توانید قایقی در اندازه استاندارد را در کوله‌پشتی خود حمل کنید این موضوع برای شما جالب‌تر خواهد بود که این کوله‌پشتی نهایتا 4 کیلوگرم وزن داشته و برای اینکه بتوانید آن را به قایقی در ابعاد 71 x 23 x  13 سانتیمتر تبدیل کنید تنها به حداکثر 5 دقیقه زمان نیاز دارید.

backpack-canoe01

میله‌هایی که در این قایق با نام Adhoc برای استوارکردن آن بکار رفته همگی از جنس فیبر کربن هستند و اوری لوین از طرح استخوان‌بندی جناق سینه برای استحکام آن بهره برده است.

backpack-canoe03

متاسفانه طراح این قایق اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای عرضه انبوه آن به بازار ندارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.