یک زوج چینی هر سه فرزند خود را برای هزینه بازی‌های آنلاین فروختند!

این زوج جوان چینی هر سه فرزند خود را برای تهیه هزینه بازی‌های انلاین ویدیوئی به فروش گذاشتند تا نهایتا مادربزرگ این فرزندان با باخبر کردن پلیس مانع از این اقدام آنان شود.

4

به گزارش فارنت و به نقل از ای‌بی‌سی‌نیوز یک روزنامه چینی گزارش کرد که یک زوج جوان چینی هر سه فرزند خود را برای تهیه پول مورد نیاز برای بازی آنلاین فروخته‌اند.

روزنامه سانژیانگ‌سیتی گزارش کرد که این زوج جوان چینی که هر دو زیر 21 سال سن دارند در سال 2007 به بازی آنلاین در کافی‌نت‌ها روی آوردند و به نوعی به آن اعتیاد پیدا کردند. یک سال بعد اولین فرزند آنها که یک پسر بود به دنیا آمد و آنها برای انجام بازی آنلاین او را در خانه تنها گذاشته و به 30 کیلومتری محل زندگی خود می‌رفتند.

China-Intenet-Cafe

در سال 2009 لی‌لین و لی‌جوان تولد دومین فرزند خود را که یک دختر بود جشن گرفتند تا بتوانند با فروش او هزینه بازی‌های آنلاین خود را بپردازند. آنها این کار را انجام دادند و او را به قیمت کمتر از 500 دلار فروختند تا تنها مدت کمی پس از آن را بتوانند سپری کنند. آنها سپس به فکر فروش اولین فرزند خود افتادند و بهایی ده برابر فرزند دوم خود بدست آوردند و او را به قیمت تقریبی 4600 دلار فروختند.

این روند با تولد سومین فرزند این زوج ادامه یافت تا دوباره بهای فرزند اول خود را از خریداران طلب کنند اما این بار مادربزرگ این فرزندان به فروش رفته به داد آنها رسید تا مانع از کار پسر و شریک جنسی او شود. وی با باخبر کردن پلیس باعث دستگیری آنها شد.

این زوج چینی در اعترافات خود اعلام کرده‌اند که: ما نمی‌خواستیم آنها را بزرگ کنیم. ما تنها می‌خواستیم آنها را برای کسب پول بیشتر بفروشیم.

روزنامه سانژیانگ‌سیتی در گزارش خود آورده است که این زوج چینی از قانون‌شکنی خود ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند.

پیش از این یک زوج دیگر کره‌ای هنگامی که برای انجام بازی آنلاین منزل خود را ترک کرده بوند نوزاد آنها از فرط گرسنگی جان داده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محمدحسین می‌گوید

    شاد بودن، تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت پس همیشه شاد باش

  2. ali می‌گوید

    منم با فرهاد موافقم دقیقاً

  3. فرهاد می‌گوید

    این چینیها فقط موجودات زنده هستند ولی در مورد اینکه انسان هستند یا نه باید تحقیق کرد.

    1. PARHAM می‌گوید

      حق با توعه (: