شیخ ابوظبی جزایر خود را با بزرگترین واترمارک دنیا علامتگذاری کرد!

شیخ حمد بن حمدان آل نهیان شیخ 63 ساله ابوظبی دستور ساخت بزرگترین واترمارک دنیا بر روی زمین را با ساخت نام خود بر روی جزایر شنی ابوظبی به طول 3.2 کیلومتر و عرض 800 متر را داده است.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پتاپیکسل بارها شنیده‌اید که بسیاری از افراد و یا نه اصلا خود ما در فارنت برای جلوگیری از کپی‌کاری باقی افراد نام و نشان خود را بر روی تصاویر درج شده بر روی سایت درج می‌کنیم اما گویا این چشم و هم‌چشمی اعراب که پیش از این با خبر ساخت بلندترین برج جهان در عربستان به عرض شما رسانده بودیم پایانی ندارد.

شیخ حمد بن حمدان آل نهیان شیخ 63 ساله ابوظبی دستور ساخت بزرگترین واترمارک دنیا بر روی زمین را با ساخت نام خود بر روی جزایر شنی ابوظبی به طول 3.2 کیلومتر و عرض 800 متر را داده است تا نام او به راحتی توسط ماهواره تصویربرداری گوگل ارث قابل تشخیص باشد.

hamad-sand-watermark-persiangulf

البته واترمارک نامیدن این علامت شیخ حمد دلیل دیگری هم دارد چرا که او با اتصال این علامت به آب خلیج همیشه فارس و پر کردن آن از آب واقعا واترمارک بزرگی را ایجاد کرده است. در این علامت حرف H به آب خلیج متصل شده است و تا آنجا که در تصاویر مشخص است تاکنون سه حرف اول از آب پر شده‌اند.

البته شیخ حمد دلیل اصلی این کار خود را اقتصادی دانسته چرا که کارگران بنگلادشی و پاکستانی تاکنون کانال‌های این علامت بزرگ را حفر کرده‌اند که به عنوان بخشی از یک جاذبه توریستی به کار گرفته خواهد شد که در آن قایق‌های تفریحی و سواحل زیبایی ایجاد خواهد شد.

hamad-abu-dhabi-sand-watermark

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که شیخ حمد که نامش در میان ثروتمندترین نفرات دنیا دیده می‌شود مالک موزه ملی اتومبیل امارات  بوده و به تنهایی 200 اتومبیل در اختیار دارد که 7 دستگاه از آنها Mercedes 500 SELs بوده و به هفت رنگ رنگین‌کمان رنگ‌آمیزی شده‌اند.

برای دیدن این واترمارک در نقشه گوگل به اینجا بروید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. فرید می‌گوید

    یکی از همکلاسی‌های من عربیه. میگه پدر مارو درآوردن. هزاران بی‌خانمان و فقیر داریم اون وقت اینارو ببینید. من انتظاری ندارم ازشون عرب هستن این خودش مهم‌ترین دلیله واسه کاراشون

  2. saye می‌گوید

    طرف از بیخ عربه به جای اینکه از جنوب به شمال بنویسه رفته از شمال به جنوب نوشته و به همین خاطر اسمش سر و ته افتاده

  3. مجید می‌گوید

    با پول چه کارها که نمیشه کرد /