ساخت نسخه طلایی دستگاه کپی کانن 2011

اجزا این دستگاه کپی طلایی از آلومینیوم، اورتان، پلاستیک، شیشه، وینیل و فولاد ساخته شده است اما نهایتا تمامی آنها با پوششی از طلا پوشانده شده‌اند.

3

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو یک هنرمند با نام یوگی پروکتور یک دستگاه ماشین کپی کانن را با صفحاتی طلایی دوباره خلق کرده است.

yogi-canon-gold

یوگی پروکتور این اقدام را با خلق نسخه طلایی دستگاه کپی کانن 2011 انجام داده است که در آن یک چراغ نئون همانند یک ماشین کپی واقعی برای کپی گرفتن عقب و جلو می‌رود اما متاسفانه هیچ عملکرد واقعی برای کپی گرفتن ندارد.

yogi-gold-canon-2011

اجزا این دستگاه کپی طلایی از آلومینیوم، اورتان، پلاستیک، شیشه، وینیل و فولاد ساخته شده است اما نهایتا تمامی آنها با پوششی از طلا پوشانده شده‌اند.

Yogi-Proctor_gold-Canon_2011

یوگی پروکتور اذعان کرده است که آن چیزی که او را به این کار ترغیب کرده است این شعار تبلیغاتی و باور کانن بوده است که: خلق یک کپی چیز خوبی است چرا که هر کسی کپی‌های منحصر بفرد خود را می‌سازد.

وی همچنین اعلام کرده که این نسخه طلایی خود از کانن 2011 را نخواهد فروخت و تنها در صورتی که شخصی درخواست نسخه طلایی دیگری داشته باشد آن را دوباره برای آن فرد خواهد ساخت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. عبدالرحمن می‌گوید

    خب اینم یجور راه تبلیغاتی و بازار گرمی که البته زیبا

  2. پرویز می‌گوید

    خیلی جذاب هستش

  3. میلاد می‌گوید

    خدا همه مریض ها رو شفا بده.آخه آدم عاقل این کارو میکنه؟ تازه کپی هم نمیگیره D: