شاه توت‌های جدید ریم به زودی معرفی می‌شوند!

در حالی که هنوز شرکت ریم به صورت رسمی مدل‌های جدید تلفن همراه بلک بری خود را معرفی نکرده است تصاویر و مشخصات این دستگاه‌ها در اینترنت منتشر شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی unwiredview،در حالی که هنوز شرکت ریم به صورت رسمی مدل‌های جدید تلفن همراه بلک بری خود را معرفی نکرده است تصاویر و مشخصات این دستگاه‌ها در اینترنت منتشر شد.

این دو مدل جدید BlackBerry 9810 Torch 2 وBlackBerry Touch 9860 نام گرفته‌اند و قرار است برای نخستین بار در ماه آگوست در کشور کانادا عرضه شوند.

BlackBerry-9810-Torch-2-BlackBerry-9860-Touch

از جمله مشخصات  9810 Torch 2 که از لحاظ طراحی شبیه سلف پیشین خود است می توان به صفحه نمایش vga با پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و سیستم عامل BlackBerry OS 7 اشاره کرد.

Touch 9860 نیز دارای کیبورد سخت افزاری QWERTY و با صفحه نمایش 3.7 اینچی WVGA به همراه پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و سیستم عامل OS 7 عرضه خواهد شد.

البته ما بسیار مشتاق هستیم تا شرکت کانادایی ریم خود به معرفی رسمی این دستگاه‌ها و زمان رسمی عرضه و قیمت بکند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.