فروشگاه‌های تقلبی اپل در چین تعطیل شدند!

تاکنون در حدود 5 فروشگاه Appstore تقلبی اپل در کونمینگ شناسایی شده است که در آن محصولات اصلی و تقلبی اپل به فروش می‌رسیدند

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Time ،پس از منتشر شدن خبر وجود فروشگاه‌های تقلبی اپل در شهر کونمینگ چین در فارنت و سایر رسانه‌ها ،مقامات دولتی در چین شروع به تحقیق در مورد فروشگاه‌ها و مجوز قانونی آنان از اپل کردند.

پس از ارائه گزارش‌های مردمی ،مقامات دولت چین در حدود 300 فروشگاه را که به فروش محصولات اپل می‌پرداختند را مورد بازرسی قرار دادند.

fake-apple-store-in-china

در ضمن گزارش شده است که تاکنون در حدود 5 فروشگاه Appstore  تقلبی اپل در کونمینگ شناسایی شده است که در آن محصولات اصلی و تقلبی اپل به فروش می‌رسیدند که دو عدد از این فروشگاه‌ها تعطیل شده‌اند و البته هنوز در مورد 3 فروشگاه دیگر تصمیمی گرفته نشده است زیرا در این فروشگاه‌ها محصولات اصلی شرکت اپل به فروش می‌رسند.

البته مشخص نیست که آیا این فروشگاه های جعلی تاکنون از دید مقامات چینی پنهان مانده بودند و یا اینکه مقامات محلی از وجود آنان باخبر بودندو بعد از هیاهوی رسانه‌ای بود که مقامات چینی را مجبور به برخورد با این فروشگاه‌ها کرد و کماکان به نظر می‌رسد که چین هیچ گونه اهمیتی به قانون کپی رایت نمی‌دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ATR می‌گوید

    “فارنت و سایر رسانه‌ها” عجب اعتماد بنفسی نمی دونستم مقامات چینی اخبار موثقشون رو از شما می گیرند :) وگرنه بیشتر به شما سر می زدم البته شاید هم مثل سایر چیز ها چینی ها مطالبشون رو هم از شما کپی می کنند ;).

  2. محمد می‌گوید

    نمی دونم برداشت شخصی من هست یا طرف تو عکس جلوی دوربین، نماد زشتی رو نشون داده!!! سعی کنین در انتخاب عکس ها بیشتر دقت به خرج بدین