اپل در 123 کشور بازی و برنامه عرضه می‌کند!

اپل در حال گسترش فروشگاه نرم افزاری app storeخود در 33 کشور دیگر است تا در مجموع غول کوپرتینو به کاربران 123 کشورجهان امکان خرید برنامه و بازی بر اساس خصوصیات بومی ملیت های خود را می‌دهد.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اینتوموبایل ،به عنوان قطعه‌ای از استراتژی فراگیر شدن جهانی ،اپل در حال گسترش فروشگاه نرم افزاری app storeخود در 33 کشور دیگر است تا در مجموع غول کوپرتینو به کاربران 123 کشورجهان امکان خرید برنامه و بازی بر اساس خصوصیات بومی ملیت های خود را می‌دهد.

کشورهای جدیدی که به این لیست اضافه خواهند شد عبارتند از:

الجزایر،آنگولا ،جزایر آنتیگوا و باربودا ،آذربایجان ،باهاماس،بحرین ،باربادوس،بلاروس،بلیز!،برمودا ،بولیوی،مجمع الجزایر بریتیش ویرجین ،برونئی،جزایرکایمن ،یونان ،دومینیکا ،غنا،گرانادا،گویانا ،ایسلند،مونسرات!،نیجریه،عمان،ستن کیتس و نویس،سنت لوسیا وسنت وینسنت،سورینام ،تانزانیا،تریبنداد و توباگو،ترکس و کایوس،ازبکستان و یمن.

appstore1

اگر شما در یکی از این کشورها زندگی می‌کنید به شما تبریک می‌گویم که می‌توانید از خدمات فروشگاه نرم افزاری اپل به صورت بومی بهره برداری کنید.

پ.ن:به عنوان یک کاربر ایرانی وقتی لیست را مرور می‌کردم و نام برخی از کشورها را واقعا برای اولین بار بود که می‌شنیدم واقعا حسرت خوردم که چرا باید نام ایران طبق معمول در این گونه لیست‌ها نباشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. behyad می‌گوید

    چون اجازه نذارند!
    ما تو لیست کشورهای تحریمی هستیم.

  2. mamad می‌گوید

    یعنی به ایران هم برنامه میدهد…چرا ما ایرانیها از اپل ممنوع هستیم

  3. amir می‌گوید

    khastam beporsam afradi ke ba mac be soorate vpn be applestore motasel mishavand,ghabeliate estefade az in khadamat ra darand ya na? mamnoon!

  4. hadidez می‌گوید

    بله واقعا تاسف باره ….