بازی محبوب Fruit Ninjaبه صورت رایگان برای اندروید عرضه شد!

روند بازی بدین صورت است که شما می‌توانید مهارت‌های خود را در نصف کردن میوه‌ها با شمشیر استاد پیر نینجا با کشیدن یک یا چند تا از انگشتان بر روی صفحه نمایش لمسی در چندین حالت مختلف مانند کلاسیک ،ذن و… امتحان کنید .

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اینتوموبایل ،بازی  Fruit Ninja یکی از محبوبترین بازی‌های شرکت استرالیایی هالف بریک در حال حاضر به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.

اگر شما تاکنون با این بازی برخوردی نداشته اید که بسیار بعید است بهتر است کمی درباره گیم پلی ابن بازی برای شما توضیح دهیم:

FRUIT NINJA

نینجای میوه ای یکی از اعتیاد آورترین بازیهای تلفن های همراه هوشمند است که طبق معمول اولین بار برای IOS ریلیز شد و بعد از آن برای سایر بسترهای موبایل از جمله اندروید ارائه شد که البته در ابتدای عرضه به صورت پولی و با قیمت 1.99 دلار بود  و روند بازی بدین صورت است که شما می‌توانید مهارت‌های خود را در نصف کردن میوه‌ها با شمشیر استاد پیر نینجا با کشیدن یک یا چند تا از انگشتان بر روی صفحه نمایش لمسی در چندین حالت مختلف مانند کلاسیک ،ذن و… امتحان کنند .

شما می توانید رکوردهای خود را با جامعه اجتماعی گیمرهای جهانی یعنی OpenFeint به اشتراک بگذارید  و در ضمن می‌توانید حمایت خود را از این بازی از طریق فیس‌بوک و توئیتر نیز اعلام کنید.

fruit-ninja-android

به هر حال بازی نینجای میوه‌ای دارای 35 میلیون کاربر بر روی پلتفرمهای مختلف موبایل در سراسر جهان است و بهتر است شما هم نسخه رایگان این بازی را امتحان کنید که امتحانش بدون شک هیچ گونه ضرری ندارد فقط مراقب باشید به جمع معتادان این بازی اضافه نشوید.

لینک اندروید مارکت

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. hadidez می‌گوید

    یعنی چی ؟ یعنی دیگه تحریم نیستیم ؟

  2. ar30 می‌گوید

    چرا لینک اندروید مارکت رو گذاشتید؟! مگه از مارکت میشه دانلود کرد؟
    فارنت:دوست عزیز با ip ایران بدون هیچ مشکلی نصب شد وفقط احتیاج به ثبت نام دارد

  3. نیما مالکی می‌گوید

    آخ جون ، آخر هفته مون هم پر شد !