عرضه نسخه جدید برنامه اندروید بازار

در نسخه جدید شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی همچون امکان پرداخت آنلاین و خرید برنامه‌های غیررایگان و قابلیت ادامه بارگذاری در صورت قطعی ارتباط با شبکه اینترنت هستیم.

3

به گزارش فارنت شرکت همراه همزبان ایرانیان نسخه جدید برنامه بازار را با امکانات جدید عرضه نمود.

با بررسی انجام شده بر روی نسخه جدید و یا همان «بازار 2»، شاهد تغییرات و افزوده شدن امکانات جدید از جمله اضافه شدن برنامه‌های غیررایگان و در نتیجه امکان پرداخت آنلاین (برای اولین بار در ایران)، اضافه شدن حساب کاربری و امکان ادامه دانلود پس از قطع شدن در هنگام بارگذاری (Resume) هستیم.

bazaar2-persian-android-market-apk

در امکان جدید ادامه دانلود به نظر می‌رسد برنامه بازار پس از بازخوردهای فراوان در خصوص قطعی و کیفیت نامناسب اینترنت در تلفن های همراه (Gprs) این امکان مناسب را افزوده است تا کاربران پس از برقراری دوباره ارتباط بتوانند ادامه فایل‌های حجیم را بارگذاری کنند.

در امکان جدید ثبت نام و حساب کاربری در بازار نیز اگرچه به ظاهر مرحله سخت تایید ایمیل! (البته برای بعضی کاربران!) اضافه شده اما امکاناتی همچون اطلاع از برنامه‌های دریافت و نصب شده، امکان بهره‌مندی رایگان از برنامه‌های پولی که قبلا دریافت شده، معرفی برنامه مورد نظر به دوستان، امتیاز دادن به برنامه‌ها و نظر دادن در مورد برنامه مورد نظر  و .. به کاربران ارائه می‌شود.

در نسخه جدید بازار، سیستم پرداخت آنلاین برای خرید برنامه های اندروید اضافه شده تا کاربران به طور مستقیم قادر به خرید برنامه مورد نظر خود باشند و با توجه به قیمت پائین در نظر گرفته شده برای اولین برنامه عرضه شده (هزار تومان برای برنامه تقویم ایرانی و کاملا فارسی) پیش‌بینی خوبی را می‌توان در این بخش هم برای کاربران و هم برای برنامه‌نویسان متصور شد.

bazaar-persian-android-market

سیستم پرداخت در بازار با همکاری بانک پاسارگاد برای تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

شرکت همراه همزبان ایرانیان همزمان با ارائه نسخه جدید بازار از تخفیف  50 درصدی برنامه تقویم شمسی تنها تا پایان تیرماه خبر داده و همچنین وعده عرضه برنامه قرآن ویژه تلفن های همراه اندروید تا آغاز ماه مبارک رمضان را داده است.

اگر نسخه قبلی بازار را بر روی تلفن همراه خود دارید کافیست یکبار آن را به روزرسانی کنید (برای این کار در هنگام دسترسی به اینترنت برنامه را باز کنید تا به صورت خودکار پیام به‌روزرسانی نمایش داده شود) اما اگر هنوز بازار را تجربه نکرده‌اید برای دریافت رایگان و نصب آن به اینجا بروید.

پ.ن: نسخه شماره دو برنامه بازار بامداد روز سه‌شنبه در دسترس قرار گرفته است اما با وجود اطلاع فارنت به دلیل درخواست تولیدکنندگان این برنامه، انتشار خبر عرضه آن یک روز به تعویق انداخته شد که بابت این تاخیر از خوانندگان عزیز پوزش می‌طلبیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علي متجلي می‌گوید

    خیلی خوبه برنامه بازار

  2. ho0man می‌گوید

    باسلام

    چرا چند روز اپدیت نمیشه برنامه هاش؟؟؟

  3. ho0man می‌گوید

    عالیه واقعا عالیه.اینجا جا داره که از سازندگان برنامه واز خبر رسانی عوامل این سایت تشکر کنم واقعا ممنون هستم گل کاشتین.در انتها یه انتقاد کوچولو داشتم و اون اینه که برنامه ها وبازی های بیتری وارد بازار کنید بجای روزی 3یا4تا مثلا روزی 7یا8تا بذارید.
    باتشکر