با 9500 برچسب؛ رکورد تگ‌زدن عکس در فیس‌بوک شکسته شد!

طرفداران تیم هاکی روی یخ ونکوور هانوکس پیش از آغاز بازی فینال بازی‌های موسوم به استنلی‌کاپ گردهمایی بزرگی را تشکیل دادند تا علاوه بر پیروزی در این جام رکورد دیگری را نیز بر جای بگذارند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از دیلی‌میل با وجود اینکه بسیاری از ما از اینکه بدون اینکه در تصاویر دیگر دوستان و یا کاربران حضور داشته باشیم تگ خورده می‌شویم شکایت داریم و به دنبال چاره‌ای برای آن هستیم، اما طرفداران یک تیم هاکی روی یخ در کانادا به دنبال رکوردشکنی در این زمینه هستند.

طرفداران تیم هاکی روی یخ ونکوور هانوکس پیش از آغاز بازی فینال بازی‌های موسوم به استنلی‌کاپ گردهمایی بزرگی را تشکیل دادند تا علاوه بر پیروزی در این جام رکورد دیگری را نیز بر جای بگذارند.

Vancouver ice hockey fans

این طرفداران برای تشکیل تصویر بزرگی از خود تصویری را متشکل از 218 عکس که در مدت 15 دقیقه گرفته شده است را در کنار یکدیگر قرار دادند تا 9500 نفر تاکنون بتوانند تصویر خود را در این عکس پیدا کرده و برچسب بزنند که تعداد آنها همچنان ادامه دارد.

پیش از این رکورددار تگ‌زدن تصویر افراد شرکت‌کننده در یک کنسرت موسیقی گروه گلاستون‌بری بودند که 7 هزار نفر در آن شناسایی شده و برچسب خورده بودند.

Vancouver ice hockey fans Facebook tag record

اگر چه این رقم تاکنون به 9500 نفر رسیده است اما تهیه‌کنندگان این تصویر امیدوارند این رقم به 10 هزار نفر برسد تا بتوانند رکورد خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند. البته شرط ثبت این رکورد این است که تمامی کسانی که تگ شده‌اند خودشان باید تصویر خود را شناسایی کرده و برچسب زده باشند.

تنها بدشانسی این گروه این است که برچسب زدن برخی افراد در این تصویر ممکن است به ضرر آن فرد تمام شود چرا که پلیس به دنبال برخی طرفداران ناراحت این تیم است که پس از بازی پانزدهم ژوئن این تیم در برابر تیم بوستون‌برونیس و شکست تیم محبوبشان، شروع به تخریب اموال عمومی کردند تا امروز پلیس نیز به دنبال شناسایی افراد از روی تگ آنها در فیس بوک و تصاویر بعدی باشد.

این تصویر 2110 مگاپیکسلی توسط رونی میراندا عکاس وب سایت معروف گیگاپیکسل گرفته شده است که تاکنون تصاویر بزرگ زیادی از او مانند: بزرگترین تصویر پانورامای جهان؛ تصویر 80 گیگاپیکسلی از شهر لندن!، تصویر ۷۰ گیگاپیکسلی از بوداپست! و تصویر پانورامای 40 گیگاپیکسلی از داخل کتابخانه قدیمی شهر پراگ! بوده‌ایم.

پیشنهاد ویژه: صفحه فارنت در فیس‌بوک هم‌اینک چشم انتظار لایک سبز شماست!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شِرو می‌گوید

    البته ونکوور کِناکس ولی در کل آفرین.