کاربران اندروید تاکنون 6 میلیارد برنامه نصب کرده‌اند!

نمی توان منکر شد که رشد فروشگاه اپل در حد خوبی است رشدی که در اندروید دیده نمی‌شود زیرا فروشگاه اندروید مارکت در حال رشد رعد آسایی است.

5

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،شرکت گوگل اعلام کرد که در حال حاضر در حدود 6 میلیارد برنامه کاربردی در دستگاه های اندرویدی تاکنون نصب شده است.

غول دنیای جستجو در ضمن اعلام کرد که روزانه در حدود 550 هزار دستگاه اندرویدی فعال می‌شوند که رشد خوبی را نسبت به دو هفته پیش که در حدود 500 هزار دستگاه بود نشان می‌دهد.

گوگل مدت زمانی در حدود 20 ماه را برای رسیدن به چنین رکوردی منتظر مانده است  و در حدود 5 ماه پیش بود که این شرکت اعلام کرد در حدود دو میلیارد برنامه اندرویدی بر روی دستگاه‌های روبوت سبز نصب شده است و با یک حساب ساده در حدود یک میلیارد برنامه در ماه از سوی کابران اندروید نصب می‌شود.

از آنجایی که اندروید یک بستر باز و اوپن سورس است کاربران این پلنفرم می‌توانند بیش از یک برنامه فروشگاه  بر روی گوشی خود نصب کنند و این موضوع باعث شده تا به عنوان مثال آمازون جدیدترین شرکتی باشد که یک فروشگاه اندرویدی راه‌اندازی کرده است.

برای اینکه چشم انداز مناسبی در این مورد داشته باشیم چندی پیش بود که اپل اعلام کرد در حدود 15 میلیارد برنامه و بازی از appstore  دانلود شده است  و این شرکت در ماه  آوریل 2009 بود که اعلام کرد در حدود یک میلیارد برنامه دانلود شده است  و در آوریل 2011 بود که این شرکت رکورد 10 میلیارد برنامه را پشت سرگذاشت.

اگرچه نمی توان منکر رشد خوب فروشگاه اپل پس از راه‌اندازی آن شد اما فروشگاه اندروید مارکت گوگل نیز در مدت زمانی کوتاهتر شاهد رشد رعد آسایی بوده است. نهایتا می‌توان اطمینان داشت با این میزان رشد تلفن‌های همراه اندرویدی و فروشگاه‌های آن، به زودی گوگل به رکورد اپل خواهد رسید .

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. samsung galaxy می‌گوید

    az in google play chetor mishe estefade kard man gmail ham daram vali kar nemikone ?

  2. ساسان می‌گوید

    مهران…
    منم دقیقا میخواستم به این نکته اشاره کنم. کلا اشتباههای زیادی میکنین. قبل از پابلیش متن، یه دور با دقت بخونین، چون کار شما حرفه ای هستش یا حداقل دوست دارین که حرفه ای باشین.
    با تشکر 

  3. مهران می‌گوید

    این جمله یعنی چی”نمی توان منکر شد که رشد فروشگاه اپل در حد خوبی است رشدی که در اندروید دیده نمی‌شود زیرا فروشگاه اندروید مارکت در حال رشد رعد آسایی است.”

  4. hadidez می‌گوید

    لطفا اگه امکان داره لیستی از تمام مارکت هایی که واسه آندروید موجوده تهیه کنید.
    ممنون فارنت

  5. ar30 می‌گوید

    چه سرعتی :P