ارائه اولین آنتی‌ویروس برای IOS/ لینک دانلود

با اینکه محیط IOS کاملا امن است ولی اپل اعتقاد دارد که پس از جیلبریک این امنیت به خطر می‌افتد زیرا امکان نصب برنامه و فایل‌های تائید نشده در فروشگاه اپل از طریق سیدیا وجود دارد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو ،اولین نرم افزار آنتی ویروس برای پلتفرم IOS  با نام VirusBarrier از طرف شرکت Intego ارائه شد.

پیش از این ما در مورد نرم افزارهای مخرب اندروید که با نفوذ به اندروید مارکت سبب آلوده شدن تلفن‌های همراه می‌شدند بارها سخن گفته بودیم و حالا به نظر می‌رسد اپل پیش دستی کرده و با یک  آینده نگری با ارائه یک   آنتی‌ویروس در فروشگاه نرم افزاری خود جلوی وقایع احتمالی را گرفته است.

البته با اینکه محیط IOS کاملا امن است ولی اپل اعتقاد دارد که پس از جیلبریک این امنیت به خطر می‌افتد زیرا امکان نصب برنامه و فایل‌های تائید نشده در فروشگاه اپل از طریق سیدیا وجود دارد.

virusbarrier

گفتنی است که شرکت امنیتی Intego  متخصص در ارائه نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل مکینتاش است و طبق ادعای شرکت سازنده نرم افزار VirusBarrier iOS قادر به اسکن دستگاه‌های iOS از بد افزارها و تروجان‌ها است.

به هر حال این برنامه قادر به اسکن سایر برنامه ها نیست و منطقه عملیاتی این برنامه اسکن انواع ایمیل ها و اسناد پیوست شده به آنان و هرگونه فایل ورودی به رایانه خواهد بود و به عبارتی از ورود فایل‌های آلوده از سایر سیستم عاملها به IOS جلوگیری خواهد کرد.

هزینه اشتراک این آنتی ویروس در سال اول 3 دلار و برای تجدید اشتراک نیز سالیانه 2 دلار خواهد بود.

لینک در آیتونز

لینک کرک شده برنامه شماره یک

لینک کرک شده برنامه شماره دو

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    امنیت آیفون توهمی است که این شرکت همیشه به آن دامن میزند … در کنفرانس امنیتی Pwn2Own که هر ساله در کانادا برگزار میشود محصولات اپل شامل آیفون ، سافاری ، و … جز اولین نرم افزارهائی هستند که براحتی هک میشوند…می توانید Pwn2Own را در گوگل سرچ کنید.یا :
    http://www.negahbaan.com/article/2010/apr/323
    یا کنفرانس امسال :
    http://ow.ly/5F3c3
    باید دانست محصولاتی که بر پایه تفکر متن باز شکل میگیرند از ضریب امنیتی بالاتری برخوردارند تا محصولات شرکت های توسعه طلبی جون اپل و مایکروسافت و ….
    در نشر خبر دقا بیشتری به خرج دهید.
    سپاس

  2. پدرام می‌گوید

    سلام.ممنون.نسخه کرک شده دیگه اشتراک ماهیانه نمیخواد؟.