آیفون و Weibo مادر و دختری را بعد از 5 سال به هم رساندند!

این پیرزن 71 ساله که به خاطر دوختن کفش فراوان چشمهایش کبود شده در حدود 5 سال پیش از شهر خودش به خاطر شغل جدید نقل مکان کرد

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیزمودو ،وفتی یک پیر زن 71 ساله چینی به نام  Shufang Zhong به یکی از عابرین که دارای تلفن همراه آیفون بود درخواست کرد  که عکسی از او انداخته تا شاید بتواند دختر خود را پیدا کند فکر نمی‌کرد به این زودی‌ها به نتیجه برسد.

این پیرزن 71 ساله که به خاطر دوختن کفش فراوان چشمهایش کبود شده در حدود 5 سال پیش از شهر خودش به خاطر شغل جدید نقل مکان کرده و در این مدت نیز به خاطر عدم دسترسی به اینترنت ،موبایل و تغییر متوالی آدرس متوالی از دختر خود بی خبر مانده بود.

apple-reunites-mom-and-daughter

وفتی عابر یک عکس از او انداحت به همراه درخواست پیرزن و همچنین شماره تلفن او  در یک سرویس میکروبلاگینگ  چینی به نام  Weibo منتشر کرد.

پس از تنها چند ساعت با کمک افراد سرشناس و سایر کاربران انسان دوست در  خدود 100 هزار بار این پیام مادر  در این شبکه اجتماعی زمزمه شد  و حتی داستان در سایر رسانه‌های اجتماعی نیز منعکس شد.

بعد از  3 روز ،دختر به صورت تصادفی تصویر مادر را در Weibo مشاهده می‌کند و با تماس با شماره تلفن  ،مادر و دختر بعد از 5 سال همدیگر را پیدا می‌کنند و به آغوش گرم هم بازمی‌گردند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سهیل می‌گوید

    همه چی هم گل و بل بل

  2. Ali می‌گوید

    اخیییییییییییییییییییییییی :دی

  3. Geeky می‌گوید

    یکی از کاربردهای مفید شبکه های اجتماعی!