زوکربرگ: از شگفت‌زدگی مردم بابت حضورم در گوگل‌پلاس شگفت‌زده شدم!

موسس فیس‌بوک در واکنش به فضاسازی رسانه‌ای بابت حضور خود در گوگل‌پلاس به عنوان شبکه اجتماعی رقیب اعلام کرده است که چرا مردم از اینکه من هم یک اکانت گوگل دارم شگفت‌زده شده‌اند..!؟

7

به گزارش فارنت و به نقل از تچ‌کرانچ پس از آغاز به کار غیرر سمی شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس حضور مارک زوکربرگ موسس فیس‌بوک در این شبکه اجتماعی به یکی از موضوعات داغ خبری روز اول تبدیل شد.

بسیاری از رسانه‌های خبری نظیر دیلی‌میل و فوربس به این موضوع پرداخته و به اقدامات زوکربرگ در ایجاد پروفایل و حتی ساخت گروه‌های خود (Circles) در گوگل‌پلاس اشاره کردند و گزارش دادند که زوکربرگ داستین موسکوویتز یکی از مدیران ارشد سابق فیس‌بوک و برت تایلور یکی از مدیران فعلی فیس‌بوک را نیز به حلقه دوستان خود در این شبکه اجتماعی اضافه کرده است.

MARK-ZUCKERBERG-GOOGLE

در همین حال و در حالی که هنوز بسیاری از کاربران نسبت به واقعی بودن این موضوع که زوکربرگ نیز به شبکه اجتماعی رقیب خود یعنی گوگل‌پلاس پیوسته است، تردید داشته و دارند. رابرت اسکابل یکی از بلاگرهای مطرح دنیای آی‌تی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که زوکربرگ این موضوع را در پیامکی به او تایید کرده است.

اسکابل در توئیت خود آورده است که: زوکربرگ در پاسخ اس ام اس من گفته است: “چرا مردم از اینکه من هم یک اکانت گوگل دارم شگفت‌زده شده‌اند..!؟

@scobleizer

اما واقعا چرا باید افراد از اینکه زوکربرگ هم در گوگل‌پلاس برای خود صفحه‌ای ایجاد کرده است شگفت‌زده شوند. شاید پاسخ در نحوه تعامل و رفتار مدیران گوگل با فیس‌بوک باشد. لری پیج و سرگئی برین موسسان گوگل بسیار مخفیانه صفحات شخصی خود را در فیس‌بوک دارند. سرگئی برین بنا بر اعلام استیون لوی نویسنده ارشد وب‌سایت وایرد با نامه مستعار در فیس‌بوک حضور دارد و اریک اشمیت نیز پس از ماجرای جعل هویت او در این شبکه حضوری نه چندان آشکار دارد. البته این رفتار مدیران گوگل منحصر بفرد آنان است و دیگر مدیران مانند مدیر مای‌اسپیس حضوری آشکار در گوگل‌پلاس دارند که الزاما به معنای جاسوسی آنها در این شبکه اجتماعی نیست.

ما هم امیدواریم زوکربرگ حضوری فعال‌تر در گوگل‌پلاس نسبت به حضور خود در توئیتر داشته باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. alireza می‌گوید

    sarhadi.alireza@gmail.com ایمیلتونو بفرستید برام تا براتون دعوت نامه بفرستم

  2. دوست حسینی می‌گوید

    آقا منم یه دعوت نامه گوپس ( گوگل + ) میخوام …

    اگر امکانش هست به ایمیلم بفرستید …

  3. علی می‌گوید

    جالب بود

  4. mojtaba می‌گوید

    salam man ham daavat name mikham

  5. alireza می‌گوید

    سلام
    خواهش میکنم اگه دعوتنامه دارید برای من ارسال کنید
    با تشکر

  6. فرهاد می‌گوید

    سلام

    من دنبال کننده سایت شما از طریق گودر هستم .

    می خواستم بپورسم امکانش هست که یک دوت نامه گوگل پلاس برام بفرستید !؟

  7. us می‌گوید

    ممنون از خبرتون
    کسی دعوتنامه plus نداره ؟
    فعلاً با دعوت نامه عضو میگیره !
    ممنون میشم کسی داره واسه منم بفرسته.