انتشار نسخه‌ای ناقص از بازی Gears Of War 3

طبق گفته های که در فروم های اینترنتی در مورد این بازی وجود دارد نسخه مربوط به 4 ماه پیش یعنی برای ماه مارچ می باشد و برای همین پر از باگ و اشکالات گرافیکی است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی neogaf، نسخه  از مهم‌ترین بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس یعنی Gears Of War 3 در دنیای تورنت منتشر شد.

یک نسخه در دست توسعه از این بازی لو رفته است که پر از باگ‌های فراوان در بازی است. به نظر می‌رسد که این بازی دارای بخش تک نفره و چند نفره به صورت کامل است  و البته این نسخه برای کسانی که کنسول آنها هک شده و از نوع جی‌تگ است قابل استفاده و بازی است.

بنا بر اظهارات موجود در فروم‌های اینترنتی در این خصوص، این بازی نسخه مربوط به 4 ماه پیش یعنی برای ماه مارس است و به همین دلیل پر از باگ و اشکالات گرافیکی است.

nmjlggeserp69n4rm24

یکی از کاربران ایرانی که این نسخه را بازی کرده است در این خصوص نوشته است: ” بازی داغون تر از اونی هست که فکر میکردم.. وسط بازی یک هو قاطی میکنه و کنسول هنگ می‌کنه باید بری تو داشبورد بریدگی تصویر وحشتناک تو بازی هست و اصلا نمیشه بازی کرد.. اصلا بعضی چیزها رو هنوز درست نکرد همینجوری تو هوا کارشون رو انجام میدن.. گرافیک بازی هم هنوز تو محیط های بسته کامل نشده و خیلی مشکل داره یعنی هیچی نداره.تو وسط بازی هم یک چیزهای سبز رنگی هست که دیگه گند میزنه به بازی و تو تمام محیط‌ها هست.. یک سر کد و نوشته هم بعضی وقتهای میاد رو تصویر. این نسخه فقط داستان رو لو میده و هیچ ارزشی نداره”.

چند تصویر مختلف از باگ‌های بازی:

38112234044080881514

53592773167936111366

86814020943029910819

به هر حال شاید عاقلانه‌تر این است که دوستداران این بازی، منتظر عرضه نسخه رسمی آن که در حدود دو ماه دیگر است بمانند و از خیر این نسخه پر از باگ بگذرند و البته مطمئنا کاربران هموطن تنها دوست دارند نسخه ارجینال بازی را تهیه و اجرا کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.