سامسونگ می‌خواهد جلوی فروش محصولات اپل را در آمریکا بگیرد!

با وجود ابن دعاوی حقوقی ،این دو شرکت هنوز به یکدیگر وابسته هستند و اپل یک قرار داد 6 میلیارد دلاری برای خرید قطعات برای آیفون و سایر محصولات خود با سامسونگ انعقاد کرده

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت، سامسونگ با افزایش شدت نزاع قانونی خود قصد دارد تا از وارد کردن و فروش آیفون،آی‌پد و آی‌پاد تاچ در خاک آمریکا جلوگیری کند.

این اقدام را می‌توان در پاسخ به اقدام اپل در شکایت از سامسونگ در خصوص عدم رعایت قانون کپی رایت در محصولات گالاکسی و گالاکسی تب دانست. سامسونگ در شکایت خود از اپل به ۵ مورد اختراع ثبت شده خود در فناوری های شبکه های بیسیم اشاره کرده است.

Apple vs Samsung

غول کره ای امیدوار است تا کمسیون تجارت بین المللی تقاضای این شرکت را در مورد شروع یک تحقیق در مورد شرکت اپل و اینکه اپل در برخی از گجت های خود از جمله دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم ،پلیرهای موسیقی و تبلت نقض کپی رایت کرده و فن آوری های ثبت شده و انحصاری سایر شرکت‌ها را در محصولات خود به کار میبرد را بپذیرد.

سامسونگ در شکایت خود عنوان داشته است که هر یک از حق اختراعات سامسونگ برای موفقیت این شرکت در صنعت پر رقابت وسایل الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است زیرا ویژگی‌هایی که مشتریان به شدت به دنبال آن هستند در محصولات سامسونگ به کار می‌رود.

با وجود ابن دعاوی حقوقی ،این دو شرکت هنوز به یکدیگر وابسته هستند و اپل یک قرار داد 6 میلیارد دلاری برای خرید قطعات برای آیفون  و سایر محصولات خود با سامسونگ انعقاد کرده و بر طبق اخبار منتشر شده تیم کوک از مدیران ارشد اپل قرار داد خرید تمامی پردازند‌ های A6سامسونگ را برای سال 2012 امضاء نموده است.

Samsung wants to ban iPhone, iPad and iPod sales in U.S.

شایان توجه است که بر اساس گزارش مالی سه ماهه اخیر سامسونگ، شرکت اپل پس از شرکت سونی دومین مشتری محصولات و قطعات الکترونیکی سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری میلادی بوده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسين می‌گوید

    این سامسونگ هم دیگه ول کن نیست !

    1. mohsen می‌گوید

      این مسخره بازیا رو اپل شروع کرده بعد شما پر رو پر رو میگی سامسونگ ول نمیکنه! تازه سامسونگ شروع کرده!