تنها 12 نفر در دنیا از این اسپیکرها خواهند داشت!

این بلندگوها با نام تجاری Mark Neumann Coliseum XLS که 131 کیلوگرم وزن دارند تماما با دست ساخته شده‌اند و صدای نهایی برای کلیه مشتریان مطابق سلیقه آنها تنظیم خواهد شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو برند معتبر و مشهور مارک نیومن اقدام به ساخت و عرضه اسپیکرهایی به قیمت 40 هزار دلار نموده است که تنها 12 نفر در دنیا خواهند توانست یک جفت از آنها را داشته باشند.

Mark Neumann Coliseum XLS

این بلندگوها با نام تجاری Mark Neumann Coliseum XLS که 131 کیلوگرم وزن دارند تماما با دست ساخته شده‌اند و در مشخصات فنی آنها محدوده پاسخ فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز ثبت شده است و صدای نهایی برای کلیه مشتریان مطابق سلیقه آنها تنظیم خواهد شد.

در کنار این بلندگوها که برای ساخت آنها از ساختار پیانوهای بزرگ استفاده شده تا صدای فراگیرتر را تولید کند، دو بلندگوی ووفر 8 اینچی و دو بلندگوی ووفر 12 اینچی به همراه بلندگوهای توویتر مخصوص نیز عرضه می‌شود که البته قیمتی جداگانه را به قیمت کلی این بلندگوها اضافه می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.