LulzSec اعلام بازنشستگی کرد!

در بیانیه خداحافظی گروه که در توئیتر منتشر شده است آمده است که :”امیدواریم و آرزو می‌کنیم که این نهضت بدون گروه ما نیز بتواند در راستای تشکیل یک انقلاب گام بردارد”.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable ،گروه هکری LulzSec که دنیای امنیت وب را به زیر سوال برده بود در کمال تعجب اعلام انحلال کرد.

نام این گروه هکری که خلاصه شده Lulz Security است تنها  50 روز پس از اعلام تشکیل  جنبش هکری اعلام انحلال کرده است.

این گروه در بیانیه حداحافظی خود در توئیتر چنین اعلام کرده است:” ما توانستیم شرکت ها ،دولت ها و وب سایت‌های بسیار بزرگی را هک کرده و ضعیف بودن سیستم امنیتی آنان را آشکار کنیم.

شاید سایر همکاران ما با این اقدامات برای خود شهرت و و غرور و معروفیت دست و پا کنند و دلیل اینکه ما همیشه در سایه باقی ماندیم این است که ما به این کار عشق میورزیدیم و سایر چیزها برای ما مهم نبود و می‌خواستیم ثابت کنیم که می‌توانیم”.

hack-2-popup

به عنوان یک گود بای پارتی این گروه جزئیات آخرین عملیات های خود که شامل هک AT&T، AOL و دیزنی بود را منتشر کرده است.

در بیانیه خداحافظی گروه که در توئیتر منتشر شده است آمده است که :”امیدواریم و آرزو می‌کنیم که این نهضت بدون گروه ما نیز بتواند در راستای تشکیل یک انقلاب گام بردارد”.

گفتنی است که این گروه هکری که در میان کاربران اینترنتی بسیار محبوب بود و فقط در توئیتر در حدود281 هزار نفر حامی دارد.

کارشناسان دلیل اعلام انحلال این گروه را بی ارتباط  با دستگیری یکی از اعضای 19 ساله این گروه و بیم از افزایش بازرسی‌های پلیس بی ارتباط نمی‌دانند.

بروز رسانی:نیورورک تایمز گزارش کرده است که این گروه هکری قصد دارد تا به عملیات خود در داخل خاک آمریکا ادامه دهد.

توئیتر

وب سایت گروه

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.