رشد چشمگیر فروش محصولات Astaro در سال 2010

محصولات امنیتی این شرکت در طول سال 2010 بیش از 30 درصد و در سه ماه آخر سال، بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

1

به گزارش فارنت شرکت Astaro تولیدکننده محصولات امنیتی یکپارچه(UTM)، در گزارشی که درباره عملکرد این شرکت در سال 2010 منتشر کرد، از افزایش 50 درصدی فروش محصولاتش در این سال خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، نماینده انحصاری محصولات Astaro در ایران، محصولات امنیتی این شرکت در طول سال 2010 بیش از 30 درصد و در سه ماه آخر سال، بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. مدیران شرکت Astaro این پیشرفت را حاصل حمایت مداوم مشتریان و نمایندگان خود در سراسر دنیا می‎دانند.

با شروع سال 2009، شرکت Astaro، سیاست های جدید سرمایه‎گذاری و توسعه خود را آغاز کرد تا سبد محصولات خود را هرچه بیشتر افزایش داده و مجموعه کاملی از راه‎حل‎های امنیت IT را ارائه کند. در راستای این سیاست‎های جدید و به منظور یکپارچه‎سازی امکانات امنیتی و ارتقاء محصولات UTM، شرکت Astaro اقدام به خرید دو شرکت با فناوری‎های نوین کرد. این دو شرکت در مجموعه Astaro ادغام شدند و تحت یک مدیریت واحد درآمدند. شرکت CoSoSys فناوری‎های جدیدی در بخش امنیت اطلاعات دستگاهای همراه (Mobile) عرضه می‎کند و شرکت Inspektonline فناوری‎هایی ساده و موثر در مدیریت اطلاعات و رویدادهای ثبت شده، دارد.

اگرچه در طول بحران اقتصادی سال 2009، بسیاری از شرکت‎های فناوری اطلاعات سرمایه‎گذاری‎های خود را متوقف کردند اما شرکت Astaro، روش متفاوتی را اتخاذ کرده و تولید سه محصول کاملاً جدید را آغاز کرد که در سال 2010 به مرحله عرضه رسید. این سه مصول جدید عبارت بودند از سخت افزار Astaro RED  برای تامین امنیت اسان و کم هزینه شعب و نمایندگی‌ها، امکانات و محصولات امنیتی Astaro Wireless Security برای ارتباطات بی‎سیم و خدمات ابری (Cloud Computing) برای بایگانی نامه های الکترونیکی سازمانها و موسسات.

AstaroREDscaled

شرکت Astaro در سال 2010 توانست سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و رشدی سریع تر از رشد عادی بازار داشته باشد. همین امر باعث شد تا سرمایه گذاری های بیشتری بر روی توسعه و تکمیل سبد محصولات خود در سال 2010 انجام دهد. در نتیجه این سرمایه گذاری ها، در سال جاری 2011 محصولات جدید دیگری از Astaro به بازار عرضه خواهد شد. از جمله می توان به سه محصول زیر اشاره داشت:

امکان امنیتی Astaro Application Control یا همان امکانات NG Firewall (Next Generation):  مدیران شبکه، نظارت بهتر و بیشتری بر مصرف اینترنت، کنترل برنامه‎های کاربردی و اولویت‎بندی مصرف پهنای باند اینترنت، خواهند داشت.

سرویس Astaro Log Management: امکان جمع‎آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از تمام سیستم‎ها و برنامه‎های کاربردی را فراهم می‎کند. با داشتن امکاناتی نظیر “پیگیری خطاها” (error tracking) و “سیستم هشداردهی”، می‎توان زمان رسیدگی و رفع اشکالات شبکه را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

امکان امنیتی Astaro Endpoint Security: امکانات “حفاظت از اطلاعات” یا Data Loss Prevention (DLP) را فراهم می‎کند تا نظارت و مدیریت بهتر و آسان‎تری بر استفاده از تجهیزات جانبی، نظیر پورت‎های USB، دیسک گردان‎های CD و DVD، داشت. مدیریت “حفاظت از اطلاعات” بصورت متمرکز و یکپارچه با نصب برنامه‎های “سفیر” (agent) بر روی سیستم‎های داخل و یا حتی خارج از شبکه، از طریق سخت‎افزارهای امنیتی Astaro Security Gateway (ASG) انجام خواهد شد.

شرکت Astaro در نظر دارد در سال 2011 سرمایه‎گذاری‎ برای افزودن امکانات جدید به محصولات اصلی UTM خود را ادامه دهد. همچنین فعالیت های جدید خود را در زمینه “حفاظت از اطلاعات” (Endpoint Data Security) و “مدیریت اطلاعات و رویدادها” (Log Management) توسعه بیشتری دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضوی می‌گوید

    ما خودمون از irongate محصول شرکت سانای تو ادارمون استفاده میکنیم
    فوق العادس همه امکاناته بالارو داره قیمتشم مناسبه هزینه لایسنس هم نداره!