کهکشان کره‌ای در خطوط پرواز آمریکایی!

در تمامی پروازهای بوئینگ 757 مابین لوس آنجلس و نیویورک ،سان فرانسیسکو و… ،ارائه این تبلت برای مسافران یکی از خدمات بخش فرست کلاس آمریکن ایرلاین محسوب می‌شود .

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیزمودو ، در حدود ۶ هزار تبلت ۱۰ اینچی سامسونگ گالاکسی‌تب در کابین‌های فِرست‌کِلاس خطوط هوایی آمریکن ایرلاینز ایالات متحده برای استفاده مسافران تدارک دیده شده است.

در تمامی پروازهای بوئینگ ۷۵۷ مابین لوس آنجلس و نیویورک، سان‌فرانسیسکو و نیویورک، لس‌آنجلس و میامی، بوستون و لس‌آنجلس، ارائه این تبلت برای مسافران یکی از خدمات بخش فِرست‌کِلاس آمریکن‌ایرلاینز محسوب می‌شود.

wifigalaxytab10hback2.jpg

استفاده از این تبلت‌ها که به مرور در تمامی پروازها فراگیر خواهد شد به مرور جایگزین امکانات سرگرم کننده دیگر در طول پروازها شده و امکاناتی همچون استفاده از اینترنت وای‌فای به آن افزوده خواهد شد.

یک سرویس اینترنت بیسیم پرسرعت نیز در داخل هواپیمای مذکور وجود دارد که بصورت پیش فرض بر روی تمامی تبلت‌ها فعال شده است و البته مسافران فرست کلاس از این اینترنت بی‌سیم نمی‌توانند برای بارگذاری فایل‌های حجیم استفاده کنند زیرا محدودیت اعمال شده در این سرویس فقط برای استفاده معمولی از اینترنت و کارهای اداری در شبکه جهانی است.

استفاده از تبلت سامسونگ در حالی در این خطوط هوایی صورت می‌پذیرد که پیش از این شاهد به‌کارگیری تبلت آی‌پد شرکت اپل در خطوط هواپیمایی Jetstar  و Alaska Airlines  ایالات متحده به همراه ارائه اینترنت بی‌سیم بوده‌ایم.

در همین حال و همانطور که پیش از این گزارش کرده بودیم (اینجا بخوانید) خطوط هواپیمایی آلاسکا نیز پیش از این از جایگزینی تبلت‌ها به جای مدارک پرواز 25 پوندی مرسوم در هواپیماها خبر داده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. hadidez می‌گوید

    ببین اونا چیکار می کنن ما هم تازه یاد گرفتیم با هواپیما چجور سقوط کنیم

  2. kian می‌گوید

    از خبرتون ممنون از حال اگه اینترنت خونه کار نکنه باید ی بلیط از این شرکت بخریم تا بتونیم ب کارهای اینترنتی برسیم!!!!!!!