انتشار اولین تصاویر از اولین تبلت شرکت هیولت پاکارد hp!

تبلت شرکت HP قطری در حدود ۱۳٫۷ میلیمتر داشته و دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون نیز است .

2

فارنت: همانطور که پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم، شرکت اچ.پی (هیولت پاکارد) از عرضه اولین تبلت مستقل مبتنی بر سیستم عامل همراه WebOS خبر داده بود که بر خلاف سایر تبلت‌های بازار نه بر پایه اندروید است و نه برپایه  IOS اپل و یا ویندوز! (اینجا بخوانید)

HP-TouchPad-01

حالا تصاویر ویدیوئی منتشر شده بر روی شبکه یوتیوب از سوی این شرکت جزئیات بیشتری از این محصول را که قرار است در اول ژولای یا همان ۱۰ تیرماه سال جاری روانه بازار شود، به نمایش گذاشته است.

HP-TouchPad-02

تبلت شرکت HP قطری در حدود ۱۳٫۷ میلیمتر داشته و دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون نیز است .

HP-TouchPad-03

حافظه داخلی تاچ پد ۱۶ و ۳۲ گیگابایت بوده و دارای یک گیگابات رم ،بلوتوث ،وای-فای و یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدویی است.

HP-TouchPad-04

طبق اعلام رسمی شرکت HP ،نسخه ۱۶ گیگابایتی دارای قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار و ۳۲ گیگابایتی دارای قیمت ۵۹۹٫۹۹ دلار خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. vahid می‌گوید

    راست میگه. عکس سوم چیه دیگه؟ این که ویندوزه!

  2. حسین می‌گوید

    تصویر سومی عکس یه نرم افزار تحت ویندوزه
    یا web os این شکلیه