Battlefield 3 برای آیفون هم عرضه می‌شود!

سومین نسخه از سری Battlefield یعنی بازی Battlefield 3 برای آیفون جدال شانه به شانه‌ای با بازی Call of Duty و نسخه جنگ‌های مدرن 3 آن در پاییز خواهد داشت

0

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا بازی‌های جدید را برای بستر  iOS ارائه کند. این شرکت قصد دارد نسخه‌های جدید عناوین پرطرفدار خود مانند Madden،Fifa ،Need for Speed و Battlefield را برای بستر IOS یعنی آیفون و آی‌پد ارائه کند.

سومین نسخه از سری بازی Battlefield یعنی Battlefield 3 جدال شانه به شانه‌ای با بازی Call of Duty و نسخه جنگ‌های مدرن 3 آن در پاییز خواهد داشت و البته رقیبی برای سایر بازیه ای پرطرفدار الکترونیک آرتز در آیفون مانند Dead Space و Fifa  نیز خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز با خرید شرکت‌های Chillingo و Firemint که از شرکت‌های بازیسازی معتبر برای تلفن همراه بودند نشان داد که توجه ویژه‌ای به بخش بازی در تلفن های همراه و سودآوری شگرف آن دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.