PS Vita نام رسمی کنسول پرتابل نسل بعد سونی!

دو تصویر که به تازگی منتشر شده نشان از این دارد کنسول جدید سونی با نام رسمی PS Vita در این کنفرانس معرفی خواهد شد

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی escapistmagazine ،دومین نسل کنسول پرتابل سونی در فاصیه چند روز مانده به کنفرانس خبری این شرکت در E3  دستخوش شایعات جدیدی شده است.

شرکت سونی وقتی برای اولین بار کنسول پرتابل نسل بعدی خود را معرفی کرد نام رسمی آنرا اعلام نکرد و در حالی که برخی انرا با نام PSP2  می‌شناختند NGP دیگر نام غیر رسمی این کنسول بود.

rszpsvitaheaderimg

دو تصویر که به تازگی منتشر شده نشان از این دارد کنسول جدید سونی با نام رسمی PS Vita در این کنفرانس معرفی خواهد شد والبته این شرکت برنامه ریزی گسترده‌ای برای این مراسم انجام داده است.

البته به نظر ،تصاویر ساختگی به نظر می‌رسد و حتی وبلاگ هایی که این تصاویر را منتشر کرده بودند در حال حاضر غیرقابل دسترس هستند .

rszpsvitanumber2599px

خوب به هر حال باید منتظر کنفرانس سونی در E3 ماند  تا نام حقیقی این کنسول پرتابل که قرار است در انتهای سال جاری میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود مشخص شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.