ژاپن از فعالیت دوباره شبکه PSN سونی در کشور خود جلوگیری کرد!

شرکت سونی دوباره شبکه PSN خود را بعد از غیبتی نزدیک به یک ماه در اروپا ،استرالیا و آمریکای شمالی در طی دو روز گذشته دوباره راه‌اندازی کرده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،دولت ژاپن اعلام کرد که سرویس آنلاین پلی استیشن سونی یعنی PSN را با استناد به نگرانی های امنیتی در کشور خود مسدود می‌کند.

شرکت سونی دوباره شبکه  PSN خود را بعد از غیبتی نزدیک به یک ماه در اروپا ،استرالیا و آمریکای شمالی در طی دو روز گذشته دوباره راه‌اندازی کرده است.

کازوگی نوبوتانی مدیر رسانه و محتوا ی وزارت کشورژاپن در این مورد می‌گوید:” از 13 ماه می ،اقدامات سونی از آن چیزی که در کنفرانس یکم ماه می اظهار داشته و وعده هایی را نیز اعلام کرده بودند متفاوت بود و این باعث نگرانی‌های عمیق ما شد”.

article-0-0BEE728500000578-394_468x319

با وجود اعلام شکایت سونی از دولت ژاپن ،سونی اعلام کرده است که درجه امنیتی شبکه PSN بعد از اقدامات هکرها بسیار بالا رفته است  و تمامی 101 میلیون کاربر این شبکه در امنیت کامل هستند.

این شرکت اقدامات خود را شامل  :بروز رسانی و افزودن نرم افزارهای امنیتی ،افزایش سطح رمز گذاری و دیواره آتشین اضافی اعلام کرد و در ضمن در مورد زیر ساختهای افزوده شده نیز به سیستم هشدار زودهنگام پیشرفته برای الگوهای فعالیت غیر معمول در شبکه اشاره کرده است.

گفتنی است که چندی پیش با هک شدن کامل شبکه PSN ،تمامی اطلاعات شخصی کاربران این شبکه به سرقت رفته و طبق اعلام هکرها قرار است به زودی بر روی شبکه اینترنت قرار گیرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.