شایعه: تعویض مکان فلاش دوربین در آیفون 5!

این کار شرکت اپل به نوعی دوربین آیفون را به رده دوربین های حرفه‌ای نزدیک کرده است زیرا بسیاری از عکاسان حرفه‌ای می‌دانند…

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی technorati،در تازه ترین دور از شایعات پیرامون آیفون 5که گویا هیچ وقت پایان یافتنی نیست شایعه طراحی دوباره مکان فلاش آیفون مطرح شده است.

کارخانه چینی سازنده قاب محافظ برای آیفون با نام Alibaba،در طراحی قاب محافظ برای آیفون 5G کیسی طراحی کرده است  که بسیار شبیه کیس آیفون 4 است با این تفاوت که مکان فلاش دوربین دستخوش تغییر و تحولاتی شده است.

iPhone5-case1-500x481

اگر این کیس واقعا برای آیفون 5 طراحی شده باشد می توان تغییر مکان فلاش دوربین را ساده ترین کار در طراحی آیفون نسل بعد دانست که بصورت بسیار ساده مکان فلاش از بغل دوربین به گوشه سمت راست تلفن همراه جابجا شده است.

البته این کار شرکت اپل به نوعی دوربین آیفون را به رده دوربین های حرفه‌ای نزدیک کرده است زیرا بسیاری از عکاسان حرفه‌ای می‌دانند که نزدیکی فلاش به محل لنز دوربین یکی از عوامل مهم در قرمزی چشم در عکس‌ها  و همچنین توازن عجیب و غریب رنگ سفید در تصاویر و عکسهای گرفته شده است.

2-201105150223161-500x388

خوب این شایعه را به صف سایر شایعات موجود آیفون 5 اضافه می‌کنیم و تنها استیو جابز می‌تواند درستی و یا غلط بودن این شایعات را در مراسم معرفی آیفون 5 تائید و یا رد کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید

    حالا یک بار من خواستم آیفون بخرم و فعلا که دارن میگن آیفون5 در کار نیست و اپل میخواد 4GS رو بده بیرون و آیفون5 به تعویق افتاده. تازه هر سال در ماه جون مدل جدید میومد بیرون ولی امسال تو سپتامبر قراره بیاد بازار. حالا اگه من برم htc بخرم تو مسیر برگشت به خونه و هنوز نرسیده به خونه آیفون 5 و 6و 7 همه با هم اپل میده بیرون ولی اگه منتظر بمونم فکر نکنم تا 2020 هم ظهور کنه!!!