آغاز فروش دوربین فیلم‌برداری 3 بعدی 250 دلاری شرکت سونی!

این دوربین فیلمبرداری دارای صفحه نمایش 3 بعدی بدون احتیاج به عینک مخصوص همانند کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی 3DS است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیکی گجت، شرکت سونی دوربین فیلمبرداری 3 بعدی خود با نام Bloggie 3D را که چندی پیش معرفی کرده بود با قیمت 249.99 دلار به بازارهای جهانی عرضه کرد.

دوربین فیلمبرداری جمع و جور سونی به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌های 3 بعدی یا 2 بعدی معمولی با کیفیت 1080p و در فرمت MP4 تهیه کنید و در عین حال قادر به عکاسی با کیفیت 5 مگاپیکسل نیز باشید.

Sony-Bloggie-3D

در ضمن شما می‌توانید در صفحه نمایش 2.4 اینچی این دستگاه، فیلم و تصاویر 3 بعدی خود را بدون احتیاج به عینک 3 بعدی همانند کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی 3DS مشاهده کنید.

از سایر مشخصات این دستگاه که دارای 2 سنسور/لنز است می‌توان به حافظه داخلی 3 گیگابایتی که با یک بار شارژ قادر به 4 ساعت فیلم برداری 3 بعدی فول است نیز اشاره کرد.

سایر امکانات این دوربین مانند سایر دوربین‌های سری سایبرشات این شرکت است که از میان آنها می‌توان به :

image stabilisation، Auto Focus/Auto Macro، Exmor CMOS sensorو Face Detection اشاره کرد.

در ضمن این دوربین دارای نرم افزار  Bloggie است که به کاربران امکان می‌دهد تا به ساده‌ترین روش ممکن تصاویر و فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

bloggie3d

این دوربین دارای خروجی  HDMI نیز است که بدین ترتیب امکان دیدن فیلم های 3 بعدی بر روی تلویزیونهای 3D  امکان پذیر شده است حالا اگر شما به دنیال یک دوربین فیلمبرداری 3 بعدی با هزینه پایین هستید در خرید این دوربین شک نکنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرزاد شفي خدايي می‌گوید

    با سلام واحترام
    از اینکه مطالب روز و جدید را می نویسید بسیار متشکر هستم . ایا این دوربین سه بعدی سونی bloggie 3dرا میتوان در ایران تهیه نمود ؟ اگر از فروشنده آن تلفن ویا نشانی اعلام فرمایید تشکر میکنم.