سونی دست در دست اندروید گوگل وارد بازار تبلت‌ها می‌شود!

تبلت S1 شرکت سونی به صفحه نمایشگر 9.4 اینچی و تبلت S2 با توجه به طراحی خود به دو صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز است که می‌توانند به صورت همزمان و یا جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable شرکت سونی روز سه‌شنبه با رونمایی از دو تبلت اندرویدی خود بالاخره پا به بازار عرضه‌کنندگان تبلت گذاشت تا شاید بتواند رقیبی سرسخت در این بازار باشد.

این دو تبلت با نام‌های S1 و S2 هر دو به سیستم عامل اندروید 3.0 گوگل مجهز خواهند بود. تبلت S1 به صفحه نمایشگر 9.4 اینچی و تبلت S2 با توجه به طراحی خود به دو صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز است که می‌توانند به صورت همزمان و یا جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند.

طراحی تبلت S2 به صورت تاشو و به گونه‌ای است که آن را بسیار جمع و جور و حمل و نقل آن را بسیار آسان‌تر کرده است. هر دو تبلت به فناوری ارتباطی وای‌فای و ارتباط مخابراتی 3G/4G مجهز خواهند بود و خبر خوب برای گیمرها اینکه هر دو تبلت کاملا برای بازی‌های کنسول پلی‌استیشن سازگار شده‌اند و پلتفرم جدید اندروید سونی در این دو تبلت اجازه دانلود و بازی بازی‌های کنسول پلی‌استیشن را به کاربران خواهد داد.

Sony_Tablet_S1

همان‌طور که انتظار می‌رفت سونی با این اقدام در واقع در فکر جذب علاقمندان به دنیای سرگرمی و بازی به این بازار بوده است. سونی همچنین اعلام کرده است که تبلت S1 به صورت انحصاری از فناوری اینفرارد برای کنترل دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری مانند روشن کردن تلویزیون، عوض‌کردن کانال و کم و زیاد کردن صدای دستگاه استفاده کرد.

این تبلت‌ها همچنین از عضویت سونی در گروه  DLNA بهره برده و می تواند از محتوا و امکانات سایر دستگاه‌های دیگر شرکت‌های عضو این قرارداد استفاده کرده و بهره ببرد.

Sony_Tablet_S2

سونی اعلام داشته است که این تبلت‌ها در پائیز امسال روانه بازار خواهد شد و البته هیچ صحبتی از میزان قیمت آن اعلام نداشته است و البته می‌توان انتظار داشت با توجه به رقابت موجود در بازار شاهد قیمتی رقابتی از سوی این شرکت باشیم. با توجخ به تصاویری که از این تبلت منتشر شده آیا به نظر شما سونی می تواند رقیب جدی برای رقیبان گردن‌کلفتی مانند اپل، موتورولا، سامسونگ و.. در بازار باشد؟ آیا خود شما به سونی در این بازار اعتماد خواهید کرد!؟

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مسعودم می‌گوید

    سونی هسچ وقت نتونسته قیمت رقابیی بده . همیشه پول مارکش رو گرفته