ارسال iPhone 4S به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری شرکت اپل!

در iPhone 4S شرکت اپل بدون تغییر در اندازه و طراحی ظاهری نسبت به آیفون 4، تنها از تغییراتی نظیر استفاده از پردازنده A5 ، دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری1080P بهره برده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی 9to5mac، در حالی که شایعات پیرامون تلفن همراه نسل بعدی شرکت اپل موسوم به آیفون 5 به عنوان مطرح‌ترین شایعه در بازار فناوری در سال جدید مطرح است یک گزارش غیررسمی از ارسال تلفن همراه آیفون جدید شرکت اپل موسوم به « iPhone 4S» به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری این شرکت خبر دارد.

بر اساس این گزارش در iPhone 4S شرکت اپل بدون تغییر در اندازه و طراحی ظاهری نسبت به آیفون 4، تنها از تغییراتی نظیر استفاده از پردازنده A5  ، دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری1080P  بهره برده است.

با توجه به این گزارش به نظر می‌رسد اپل از یک سنت ساختگی خود تبعیت کرده و همانطور که در انتقال از آیفون3G به آیفون3GS تنها تغییراتی در سرعت و قابلیت‌های دوربین و گرافیک برای بازی ایجاد کرده بود این بار هم برای آیفون 4 دست به این اقدام بزند.

apple_A5

البته از ابتدا نیز بسیار بعید بود که شرکت اپل در اندازه صفحه نمایش آیفون تغییراتی ایجاد کند زیرا با این کار عملا فروشگاه نرم‌افزاری خود را دچار دودستگی کرده و در ضمن باعث دلگیری و رنجش خیل عظیم طرفداران آیفون می‌شد که قادر به خریداری نسل جدید نبودند.

شرکت اپل سال گذشته تبلتiPad2  خود را با پردازندهA5  روانه بازار کرد که این تبلت دوهسته‌ای و به پردازنده A5 مجهز بود که در انجام بازی 9 برابر سریع‌تر از پردازندهA4  نشان داد. پردازندهA5  کاملا برای انجام بازی بهینه‌سازی شده است. گفتنی است شرکت اپل در حال حاضر بالاترین درآمد را از راه فروش بازی تلفن همراه دارد.

شرکت اپل برای توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزار برای تلفن همراه آیفون امکان استفاده از نسل بعدی SDK را فراهم آورده تا این شرکت‌ها خود را برای ارائه بازی و نرم‌افزار آماده سازند.

به نظر می‌رسد تمام هم و غم اپل در نسل جدید آیفون که با  IOS 5 همراه خواهد بود فقط و فقط بازی در کنسول تلفن همراه خود خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید

    لطفا در مورد گوشی جدید HTC Sensation یک مطلبی بنویسید.مرسی