ایالات متحده ارتش خود را به اندروید مجهز می‌کند!

تلفن همراه اندرویدی ارتش ایالات متحده دارای قابلیت اتصال همیشگی به ماهواره‌ها بوده تا اطلاعات و مکالمات رد و بدل شده دارای کمترین ریسک سرقت اطلاعات باشند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان، ارتش آمریکا رسما اعلام کرد که سیستم عامل اندروید را برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت سازمانی خود انتخاب کرده است .

این اقدام در حالی صورت گرفته است که نگرانی‌ها در مورد امنیت این سیستم عامل اوپن سورس  همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که ارتش آمریکا باید یک بستر کاملا امنیتی برای این سیستم عامل ایجاد کند.

به احتمال فراوان تلفن همراه اندرویدی ارتش ایالات متحده  دارای قابلیت اتصال همیشگی به ماهواره‌ها بوده تا اطلاعات و مکالمات رد و بدل شده دارای کمترین ریسک سرقت اطلاعات باشند.

android-US-army-phones

ارتش آمریکا تمامی سربازان خود را به این تلفن همراه مجهز خواهد کرد تا مطمئن باشد که تمامی سربازان در ماموریت‌ها در دسترس خواهند بود.

نمونه اولیه و آزمایشی سیستم عامل اختصاصی برای ارتش آمریکا در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود است.

یک برنامه پیام اضطراری نیز در این سیستم عامل فعال خواهد بود تا در موارد خاص به تمامی سربازان پیام مخابره شود و البته دارای یک برنامه مخصوص خواهد بود تا محتوای پیام‌ها فقط برای سربازان قابل درک و فهم باشد.

در نهایت اینکه این تلفن همراه با ساختار فیزیکی بسیار محکم خود در برابر وقایع فرسایشی مقاوم بوده و در نهایت بنا بر گزارش‌ها این تلفن همراه توسط شرکت پاناسونیک و با نام  احتمالی  ToughBooks تولید خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.