بنیان گذار اپل:iPad رایانه‌ای برای مردم عادی است

آرزوی استیو جابز همیشه تولید رایانه‌ای‌ ساده و کاربردی برای استفاده همگان است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران شرکت اپل عقیده دارد که تبلت iPad  برای مردم عادی طراحی و تولید شده است.

او که در یک کنفرانس در کالیفرنیا سخنرانی می‌کرد در ادامه گفت که:تبلت به صورت انحصاری برای افرادی که در داخل این اتاق هستند ساخته نشده و مردم عادی در سراسر جهان می‌توانند از تبلت استفاده کنند”.

وزنیاک  که به همراه استیو جابز در سال 1976 شرکت اپل را بنیان نهادند در حال حاضر مشغول کار بر روی فناوری ذخیره سازی اطلاعات بر روی فضای شبکه‌ای فیوزن –یو در سانتا کلارا است.

او عقیده دارد که آرزوی استیو جابز همیشه تولید رایانه‌ای ساده و کاربردی برای استفاده همگان بوده است ولی برای رسیدن به این مرحله سختی فراوان کشیده است.

4927552664_b42ebcb4a6_z_610x405

وزنیاک دیگر از سال 1980 به صورت تمام وقت در شرکت اپل نبوده و بیشتر ترجیح داده تا بر روی محصولات اپل تفسیر بیشتری داشته و در زمره سهامدار عمده باقی بماند(بیچاره استیوکه باید غرولند های وزنیاک را هم تحمل کند!).

استیو وزنیاک چندی قبل طی اظهارات جنجالی تلفن های همراه هوشمند اندروید گوگل را از لحاظ کاربری بهتر از تلفن همراه آیفون معرفی کرده بود.

او در ادامه می‌گوید:”امروز در روزنامه ها خواندم که تبلت های اندرویدی در حال پیش افتادن از تبلت اپل هستند و البته من امیدوارم که هرگز این اتفاق نیافتد”.

نسل دوم تبلت شرکت اپل چندی پیش در بازارهای جهانی عرضه شد و توانست رکورد فروش تبلت اریجینال را پشت سربگذارد  هر چند رقبای اندرویدی سرسختی همچون موتورولا ، HTC و سامسونگ در حال تهدید این شرکت هستند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Horror می‌گوید

    غر یعنی چی ؟
    شما استیو وزنیاک رو میشناسی ؟ ایشون همون کسیه که استیو جابز به او لقب نابغه داد !
    بهتره بدونید وزنیاک بسیار باهوش تر و بهتر از جابز بود و اگر او حادثه غم انگیز براش پیش نمیومد و حافظه اش رو از دست نمیداد الان اپل در کنار آدم بزرگی همچون استیو جابز ، یک نابغه دیگر یعنی وزنیاک هم داشت.

  2. kian می‌گوید

    من با نظریه مخالفم باور کنید خیلی از ادمها حتی بلد نیستند که ازرایانه استفاده کنندو هنوزنمی دانندکه خوردنی یا پوشیدنی حتی در کشورهای توسعه یافته رایانه برای قشر کم درامد جای گاهی ندارد