10 میلیون دانلود در 10 روز؛ رکوردشکنی آخرین نسخه پرندگان خشمگین!

در مرحله اول آخرین نسخه از پرندگان خشمگین بر خلاف نسخه‌های قبلی که باید با پرتاب پرندگان، پناهگاه خوک‌ها را تخریب می‌کردید، این بار پرندگان در قفس را آزاد کنید.

2

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable، شرکت روویو توسعه‌دهنده بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین اعلام کرد که Angry Birds Rio نسخه جدید این بازی توانسته رکورد دانلود این بازی را بشکند.

بنا بر اعلام این شرکت که در پستی در صفحه توئیتر این شرکت اعلام شده این بازی توانسته است در مدت ده روز ده میلیون دانلود را از سوی هواداران خود داشته باشد.

Angrybirds_Rio

Angry Birds Rio آخرین نسخه این بازی پرطرفدار است که برای سیستم‌عامل‌های آیفون و اندروید عرضه شده و بر اساس داستان انیمیشن پرندگان خشمگین که در چند ماه آینده از سوی کمپانی فاکس به بازار عرضه خواهد شد، ساخته شده است.

Angry_birds_Rio_1

در مرحله اول این بازی بر خلاف نسخه‌های قبلی که باید با پرتاب پرندگان پناهگاه خوک‌ها را تخریب می‌کردید این بار پرندگان در قفس را آزاد کنید. در مرحله بعد نیز باید به جنگ میمون‌ها بروید که احتمالا در انیمیشن این بازی نقش انان در مناقشه همیشکی میان خوک‌ها و پرندگان خشمگین بر سر تخم‌مرغ‌ها مشخص خواهد شد.

Angry_birds_Rio

این رکورد بر اساس تعداد دریافت تمامی نسخه‌های رایگان و غیررایگان این بازی در فروشگاه‌های اندروید مارکت گوگل، اپ‌استور اپل و اپ‌استور آمازون حاصل شده است.

برای دریافت این بازی می‌توانید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود  به فروشگاه اندروید مارکت گوگل، اپ‌استور آمازون و یا اپ‌استور آی‌تونز اپل مراجعه بفرمائید.

پیشنهاد ویژه: آخرین نسخه پرندگان خشمگین برای تلفن های همراه اندروید به صورت رایگان به همراه برنامه بازار فارسی‌تل عرضه شده است که برای دریافت بدون دردسر و رایگان آن می‌توانید به اینجا بروید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سینا می‌گوید

    بازی جالبی بود ولی حیف که خیلی کوتاه بود نسبت به نسخه های قبلی البته خب مثل اینکه قراره مرحله های جدیدش بیاد
    من فکر می کنم که با توجه به بازخورد هایی از نسخه های قبلی یه مقدار بازی رو آسون تر کردن و دوز اعصاب خوردیش رو یه مقدار پایین تر آوردن:)

  2. sina می‌گوید

    بسیار عالی بود محسن جان