افشای تصادفی مشخصات دوربین آیفون 5 توسط مدیرعامل سونی!

پیش از این شرکت دیگری مسئول ساخت سنسورهای دوربین را برای شرکت اپل برعهده داشت.

9

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیزمودو ،هوارد استرینگر مدیرعامل شرکت سونی در یک طی یک مصاحبه، مشخصات دوربین آیفون 5 را افشاء کرد.

او در مصاحبه با نشریه وال‌استریت ژورنال، در پاسخ این سوال که زلزله وسونامی اخیر در ژاپن چه لطمه ای به شرکت سونی زده است اعلام کرد که پیامد زلزله رخ داده ماه گذشته در ژاپن، بخش کوچکی از کارخانه این شرکت آسیب دیده است و به همین دلیل ممکن است تحویل سنسورهای دوربین به شرکت اپل به تاخیر بیافتد و بدین ترتیب و به صورت سهوی ساخت سنسور دوربین تلفن همراه آیفون 5 توسط این شرکت را تائید کرد.

4-2-11-sony-bsi-8mp-1301759097

البته در مورد پیامدهای صحبت استرینگر نمی‌توان قضاوتی کرد چون با سکوت کامل شرکت سونی همراه شده و البته تمامی معادلات را در مورد دوربین آیفون 5 بر هم می‌زند زیرا تا پیش از این شرکت OmniVision سنسورهای 3.2 و 5 مگاپیکسلی را برای آیفون 4 و آیفون 3GS تولید کرده بود و حالا این اظهارات حاکی از آن است که شرکت سونی سنسور دوربین نسل بعدی آیفون را برای اپل تولید خواهد کرد و این به معنای از دور خارج شدن شرکت OmniVision است.

wpid-1301698142290

با توجه به صحبتهای اخیر استرینگر ،گمان می‌رود که عرضه آیفون 5 در فاصله ماه های ژوئن و ژولای در هاله ای از ابهام فرو رود ،زیرا سنسور دوربین یک نقش حیاتی در یک تلفن همراه ایفا می‌کند.

البته صحبتهای استرینگر زیاد دور از انتظار نیز نبود زیرا این شرکت برای کمپانی‌هایی همچون نیکون نیز سنسور دوربین تولید می‌کند که بالطبع اپل نیز می‌تواند یکی از سفارش دهندگان به شرکت سونی باشد.

sony

بر اساس این گزارش سنسور دوربین به کار رفته در آیفون 5 ،8مگاپیکسلی خواهد بود که نمونه آن پیش از این در تلفن همراه Xperia Neo به کار رفته است و بدین ترتیب شایعه فیلم برداری 1080P نیز به خودی خود منتفی شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. سینا می‌گوید

    این شک رو به خودت راه نده چون همهمیدون
    آیفون یدونه باشه رنگش هم سفید باشه
    اتفاقا من هم میخوام آیفون 5 بخرم «بهترین گوشی دنیا»

  2. Saman می‌گوید

    man samsung galaxy s II ro pishnahad mikonam.
    hamchenin galaxy ke behtarin smart phone e sal shode..

  3. 007 می‌گوید

    salam man htc dh7 dashtam bedarde satle zobale ham nemekhore iphone khele behtare

  4. مهران می‌گوید

    ببینید چون از cpu دو هسته ای A5 استفاده میکنه احتمال اینکه فیلمبرداری 1080p خیلی زیاده!

  5. unknown می‌گوید

    shak nakon k htc behtare

  6. آقا محسن می‌گوید

    ممنون از شما میلاد عزیز و کیان جان.

    آیفون رو دوست دارم. باید صبر کنیم تابستون iphone 5 بیاد ببینیم قیمتش چه جوریه. شاید پولامو جمع کردم برای خریدنش !

  7. milad می‌گوید

    agha mohsen age nazare ma ro mikhaie hich chi joz i phone nagi.man khodam htc dashtam va alan am forukhtamesh va ghasd daram iphone begiram.man ke 2 atishe asheghe mahsulate apple am.albate har kasi ye salighei dareha .

  8. kian می‌گوید

    شاید کاربرد بالایی داشته باشد ولی کیفیت زیبایی ان بسیار پایین است محصول مشابه بازیبایی بالاتر براحتی میتواند بازار فروش ان را مختل کند

  9. محسن پاك نيت می‌گوید

    سلام دوستان.
    ممنون بابت این اخبار داغ.
    خبر خوبی بود. ای کاش 8 مگاپیکسلی باشه. من قصد خرید یه گوشی هوشمند دارم. نمی دونم htc بگیرم یا iphone یا چیز دیگه ای.
    موفق باشید.
    فارنت: ممنون دوست عزیز بابت نکته ای که اشاره فرمودید