گوگل «مثبت یک» را به نتایج جستجو می افزاید!

با این گزینه جدید ،امکان به اشتراک گذاری لینکهای مورد علاقه در پروفایل گوگلی خود را خواهید داشت.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،گوگل در حال اضافه کردن یک ویژگی جدید به موتور جستجوی خود است که به شما اجازه به اشتراک گذاری لینکهای مورد علاقه خود را می‌دهد.

این ویژگی که(plus one) یا مثبت یک نام دارد  با نمونه های مشابه آن  در شبکه‌های اجتماعی زیاد برخورد داشته اید و بیشتر شبیه کاربری گزینه Like است که کاربران می‌توانند موضوعات مورد علاقه را با سایر دوستان به اشتراک بگذارند.

وب سایتهایی که در نتایج جستجو به نمایش در می آیند یک دکمه +1 در کنار خود خواهند داشت که این امکان را به شما می‌دهد که یک لینک یا صفحه خاص را به دوستان و سایرین پیشنهاد کنید و البته گوگل لینک‌های پیشنهادی شما را در پروفایل شما نشان می‌دهد تا دوستانتان نیز از علاقمندی های شما اگاه شوند.

article-1301566540953-0B6AD0E600000578-11448_636x332

به عنوان مثال شما  در تابستان مسافرتی به کیش خواهید داشت و دنبال یک هتل مناسب هم هستید و بر حسب تحقیقات شما وب سایت و یا لینک تبلیغاتی آن هتل را پیدا کردید و بازدن گزینه +1 آن را متمایز می‌کنید و وقتی دوست شما هم زمانی هوس مسافرت کیش داشت می‌تواند با دیدن لینک مورد علاقه شما ،در انتخاب هتل خود آسانتر تصمیم بگیرد.

البته هنوز این ویژگی به نتایج جستجوی گوگل اضافه نشده است و این کار به زودی صورت خواهد گرفت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.