اپ‌استور سامسونگ رکورد 100 میلیون دانلود را پشت سرگذاشت

پیش از این میزان دریافت برنامه‌های این فروشگاه از سوی کاربران ایرانی در شش ماه گذشته یک میلیون دانلود اعلام شده بود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از انگجت اگر چه بسیاری از کاربران دنیای دیجیتال نام سامسونگ را آمیخته با عرضه وسایل صوتی و تصویری و گجت‌های مختلف از جمله تلفن همراه می دانند اما این باعث نمی‌شود که این شرکت از تقویت فروشگاه نرم‌افزاری آنلاین خود غافل بماند.

در همین راستا شرکت سامسونگ اعلام کرده است که میزان دریافت و دانلود برنامه از اپ‌استور این شرکت از مرز 100 میلیون دانلود گذشته است و این فروشگاه تنها پس از گذشت 10 ماه از افتتاح خود به باشگاه 100 میلیون دانلودی‌ها پیوسته است.

بنا بر گزارش این شرکت این فروشگاه بابت رسیدن به این میزان دانلود باید از کاربران اروپایی خود ممنون باشد که در میان این کشورها نام فرانسه، آلمان، اسپانیا به عنوان سه کشوری که به تنهایی جمعا 40 درصد این دریافت‌ها را از اپ‌استور سامسونگ داشته‌اند، آمده است.

شرکت سامسونگ همچنین اعلام داشته است که تعداد عنوان برنامه‌های موجود در فروشگاه نرم افزاری این شرکت به 13 هزار عنوان برنامه رسیده است.

samsung-apps-100m-downloads

گفتنی است در واپسین روزهای سال گذشته، شرکت سامسونگ با برگزاری مراسمی با عنوان «روز جهانی توسعه‌دهندگان بادا» در هتل اسپیناس تهران و دعوت از توسعه‌دهندگان برنامه‌های تلفن همراه در ایران از تلاش خود برای گسترش برنامه‌های تلفن همراه به زبان فارسی خبر داده بود.

در این مراسم که از فارنت نیز برای حضور در آن دعوت به عمل آمده بود شهاب سلطانی‌زاده مدیرپخش گوشی‌های سامسونگ در ایران میزان دریافت کاربران ایرانی از اپ‌استور سامسونگ در شش ماه گذشته را یک میلیون دریافت اعلام کرده بود.

وی همچنین با اشاره به پرتال فارسی فروشگاه اصلی سامسونگ به نشانی m.ir.samsungapps.com، از راه‌اندازی نسخه کاملا فارسی و ایرانی عرضه برنامه‌های مختص تلفن همراه سامسونگ در نشانی Iranapps.ir خبر داد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.