بازهم آیفون و بازهم مشکل کهنه تغییر ساعت!

در پاییز گذشته، بسیاری از کاربران آیفون خواب ماندند زیرا تلفن همراه آنان با تغییر ساعت هماهنگ نبوده و تقریبا یک ساعت کاربران خود را سرکار گذاشته بود.

6

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان، تلفن‌های همراه هوشمند به صورت معمول در آغاز بهار یک ساعت به جلو حرکت می‌کنند اما برای کاربران آیفون ممکن است این مدت زمان دو ساعت به عقب باشد.

در پاییز گذشته، بسیاری از کاربران آیفون خواب ماندند زیرا تلفن همراه آنان با تغییر ساعت هماهنگ نبوده و تقریبا یک ساعت کاربران خود را سرکار گذاشته بود (اینجا بخوانید).

سال پیش نیز کاربران گزارش کردند که در هنگام سال جدید میلادی سیستم هشدار (آلارم) این گوشی نیز دچار مشکل شده و به صورت اتوماتیک متوقف شده بود.

البته برای حل این مشکل تنها کافی است یک‌بار تلفن همراه آیفون خود را به حالت پرواز (AirPlane) برده و دوباره به حالت معمولی بازگردانید تا مشکل شما حل شود.

شرکت اپل در پی بروز مشکل اعلام کرده بود که در فیرمویر جدید این مشکل را حل کرده است که باید منتظر ماند و دید که این گفته تا چه اندازه ای صحت دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. ندا می‌گوید

    دوستان گوشی من دوباره که ساعتش خود به خود عوض میشه،ساعت دو شب رو ۶ عصر نشون میداد مثلاً،میدونین مشکل از چیه؟گوشیم ۵ هست،ios اش هم ١٠.٣.٣

  2. فرهاد می‌گوید

    kaweh عزیز آیفون اصلا بلوتوث نداره که بخواد عمل کنه. میگه برا کپی رایت هست. ولی کاش اضافه میکرد.

  3. kaweh می‌گوید

    ایفن4 دارم ولی گوشی خوبی نیست خط دهی مشکل دارد بلوتوث اصلا عمل نمیکنه حتئ ایفن به ایفن سرچ موزیک نداره باید بخرید.من سامسونگ گلاکس س را بیشتر پسندیم

  4. kian می‌گوید

    (قابل توجه دوستانی که به ایفون می خندند): بازم به اینها که فقط دوساعت خواب موندن ماکه همه روز خوابیم ….پیشنهاد میکنم که ما هم از ایفون استفاده کنیم تا فقط وفقط وفقط روزی 2 ساعت دیر از خواب بیدار شیم……

  5. امیررضا می‌گوید

    واقعا خنده داره ایفون با اون همه ادعا و دبدبه و کبکبه اینچنین اشکالای خنده داری داشته باشد

  6. آیفون می‌گوید

    آیفون با همه ی مشکلاتش بهترینه