با اندروید، خودروی خود را راحت‌تر پارک کنید!

در این برنامه قابلیت نشان دادن مقدار فضای پارک به همراه جهت بهتر وارد شدن به فضای پارک نیز در نظر گرفته شده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اینتوموبایل، شرکت ناویگون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده نرم‌افزارهای مبتنی بر ره‌یاب ماهواره‌ای، نرم‌افزار پارک خودرو را با عنوان Help2Park برای تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید ارائه کرد.

این نرم‌افزار که از GPS  داخلی تلفن‌همراه استفاده می‌کند علاوه بر نشان دادن نزدیک‌ترین جای پارک، مقدار فضای پارک را تنها با لمس سمبلP  به شما نشان می‌دهد  و حتی شما می‌توانید جهت وارد شدن به پارکینگ را از طریق این برنامه انتخاب کنید.

متاسفانه در حال حاضر خدمات این برنامه تنها در ایالات متحده قابل دسترسی و استفاده است که برای استفاده از آن باید آن را به صورت رایگان از فروشگاه اندروید مارکت دریافت کرد.

Help2Park_Android

هسته اصلی این نرم‌افزار یعنی برنامه MobileNavigato  نیز به 3.5.4 ارتقاء یافته است تا بهترین پشتیبانی را از آخرین نسخه اندروید یعنی 2.3 داشته باشد.

این نسخه دارای یک قابلیت جدید به نام چراغ قوه نیز است که به عابران پیاده که در تاریکی هستند توانایی استفاده همزمان از نویگیشن برنامه و چراغ قوه را می‌دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    زنده باد اندروید