یافتن نزدیک‌ترین «سرویس بهداشتی» به کمک نقشه گوگل!

در این سایت اینترنتی با استفاده از سرویس نقشه آنلاین گوگل، کاربران با مراجعه به منطقه مورد نظر خود می‌توانند به مکان و اطلاعات سرویس بهداشتی مورد نظر دسترسی داشته باشند.

0

به گزارش فارنت امروزه با گسترش اینترنت و بهره‌گیری دائمی بسیاری از شهروندان جهان از این فناوری، استفاده از سرویس‌های مسیریابی و نقشه‌های آنلاین علی‌الخصوص سرویس نقشه آنلاین گوگل بسیار گسترش یافته است و هر روزه شاهد افتتاح سایت‌هایی هستیم که با استفاده از این امکان و با ایده های خلاقانه خدمات جدیدی را عرضه می‌کنند.

وب‌سایت SitOrSquat با نام بامزه خود (بشین یا چمباتمه بزن..!) یکی از این سایت‌هاست که به کاربران اینترنتی در یافتن نزدیک‌ترین سرویس بهداشتی در مواقع ضروری کمک می‌کند.

sit_or_squat

در این سایت اینترنتی که با استفاده از سرویس نقشه آنلاین گوگل کار می کند تاکنون بیش از یکصد هزار سرویس بهداشتی به ثبت رسیده که کاربران با مراجعه به منطقه مورد نظر خود می‌توانند به مکان و اطلاعات سرویس بهداشتی مورد نظر دسترسی داشته باشند.

شمارشگر بالای این سایت اکنون رقم 103583 را نشان می‌دهد که به نظر می‌آید بیشتر این تعداد مربوط به کشور آمریکا و قاره اروپا باشد. البته شناسایی . ثبت این سرویس های بهداشتی از سوی خود کاربران صورت گرفته و در کمال تعجب تنها 3 سرویس بهداشتی در ایران تاکنون از سوی کاربران به ثبت رسیده است.

sit_or_squat_karaj

اطلاعات درج شده این سرویس های بهداشتی مکان آنها شامل رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز درمانی، پمپ‌های گاز و توقفگاه‌های موجود در مسیرهاست و کاربران حتی می‌توانند به کیفیت این سرویس‌های بهداشتی و امکانات وجود در آن رای بدهند و حتی تصاویر این سرویس‌های بهداشتی را با دیگران به اشتراک بگذارند!!

این سایت اینترنتی اعلام کرده است که کاربران حتی می‌توانند لیست سرویس‌های بهداشتی مورد علاقه خود را تهیه کرده و با دوستان، همکاران و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

sitorsquat_iPhone_app

سیت‌اور‌اسکواد همچنین برنامه رایگانی برای تلفن‌های همراه هوشمند آیفون، بلک‌بری تولید و در فروشگاه آی‌تونز اپل و بلک‌بری قرار داده است. البته سایر کاربران تلفن همراه می‌توانند از سرویس پیام کوتاه این شرکت بهره ببرند.

وب‌سایت nyrestroom نیز وب‌سایت دیگریست که به تقریبا همین خدمات اما در محدوده شهر نیویورک می‌پردازد!

استفاده از این سرویس اگر چه امری جالب به نظر می‌رسد اما به نظر شما به اشتراک گذاشتن سرویس‌های بهداشتی مورد علاقه و تهیه تصاویر آنها جذاب است؟ به هر حال در دنیای امروز به اشتراک‌گذاری اطلاعات این هم در نوع خود شاید امری جذاب به نظر برسد..!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.