«نشنال جئوگرافی» رویای «خانه پرنده» انیمیشن UP را تحقق بخشید!

البته این خانه یک خانه با تمام امکانات نیست و تنها برای همین کار ساخته شده تا با استفاده از سیصد بالن رنگارنگ هواشناسی پر از گاز رویای خانه پرنده را در دنیای واقعی تحقق بخشد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو اگر شما هم از جمله دوستداران انیمیشن آپ (Up) باشید، به خوبی داستان این بازی را به خاطر دارید که پیرمرد شخصیت اصلی داستان چگونه با استفاده از بادکنک‌‌هایی که با خانه خود بسته بود به سرزمین‌های دور سفر کرد. اگر چه آن موضوع در هنگام دیدن انیمیشن آپ تنها یک رویا به حساب می‌امد، اما گروهی از کارکنان موسسه نشنال جئوگرافی به این رویا جامه واقعیت پوشانده‌اند.

Real_UP_National_Geogeraphic

Real_UP_National-Geogeraphic

این گروه از افراد نشنال جئوگرافی در واقع با الهام گرفتن از انیمیشن آپ کمپانی پیکسار به ساخت این خانه به طول و عرض 8 متر و ارتفاع 9 متر  و به پرواز درآوردن آن اقدام کرده‌اند. البته این خانه یک خانه با تمام امکانات نیست و تنها برای همین کار ساخته شده تا با استفاده از سیصد بالن رنگارنگ هواشناسی پر از گاز رویای خانه پرنده را در دنیای واقعی تحقق بخشد.

National-Geogeraphic_Real-UP

Real-UP

Real-UP-National-Geogeraphic

البته محققان و گروه مهندسان نشنال جئوگرافی به همراه دو خلبان پرواز با بالن بین‌المللی صرفا به خاطر تحقق این رویا دست به این اقدام نزده‌اند و پرواز یک‌ساعته و رسیدن این خانه به ارتفاع 10 هزار پایی در روز شنبه گذشته و در منطقه‌ای هوایی در شرق لس‌آنجلس، در واقع برای مجموعه جدید تلویزیونی این کانال با نام چقدر سخت می‌تواند باشد؟ ( How Hard Can It Be?) انجام شده است. اما خوب به هر حال توانسته است رکورد پرواز با بالن‌های خوشه‌ای یا مجموعه‌ای را نیز بشکند..!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. تایــتان می‌گوید

    بسیار هم خوب

  2. Shahrokhi می‌گوید

    این تصاویرواقعیه ؟