«پرندگان خشمگین» تا یک‌ماه دیگر به «فیس‌بوک» حمله می‌برند!

اکنون کافیست به صفحه فیس‌بوک پرندگان خشمگین سری بزنید و از اقدامات انجام شده تاکنون برای این بازی آگاه شوید.

6

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable، میکائیل هد مدیرعامل شرکت روویو توسعه‌دهنده بازی محبوب و فوق‌العاده پرندگان خشمگین اعلام کرد نسخه فیس‌بوک این بازی در ماه آینده منتشر خواهد شد که ظاهر و قابلیت‌های قرار گرفته در آن تاکنون در هیچ کدام از نسخه‌های عرضه شده برای سایر پلتفرم‌ها دیده نشده است.

اکنون کافیست به صفحه فیس‌بوک پرندگان خشمگین سری بزنید و از اقدامات انجام شده تاکنون برای این بازی آگاه شوید. اگر شما این صفحه را لایک بزنید روویو وعده داده است که شما را از تمامی اخبار این بازی (پرندگان خشمگین؛ نسخه فیس‌بوک) آگاه کند.

صعود بازی پرندگان خشمگین بسیار خیره‌کننده بوده است تا جایی که باعث حسادت سایر تولیدکنندگان بازی شد. این بازی در ابتدا برای پلتفرم آیفون منتشر شد و سپس برای اندروید، پالم و نوکیا نیز عرضه شد و پس از آن بود که نسخه‌های بعدی این بازی نیز تولید و عرضه شد.

Angry_Birds_Facebook

انیمیشن این بازی و حتی نسخه 3 بعدی آن در حال تولید است و شما در ماه آینده شاهد نسخه ویژه آن برای بزرگترین شبکه اجتماعی جهان خواهید بود.

پیش از این اعلام شده بود که نسخه اندروید بازی پرندگان خشمگین تاکنون بیش از 30 میلیون بار دانلود شده است و در حدود 80 درصد از دارندگان این بازی، نسخه به‌روز رسان این بازی و همچنین نسخه ویژه این بازی به نام پرندگان خشمگین (فصول) را هم دریافت کرده‌اند.

البته تا یادمان نرفته بگوئیم که نسخه ویژه پی‌سی و یا همان رایانه این بازی نیز عرضه شده که شما می‌توانید آن را از اینجا دریافت کنید.

مدیرعامل روویو از تغییرات مهم در نسخه فیس بوک خبر داده است. شما فکر می‌کنید شاهد چه تغییراتی در این بازی خواهیم بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. Shahrokhi می‌گوید

    بازی جالبیه

  2. آرمان مشاغل می‌گوید

    متأسفانه ورژن آخرش روی آیفون مشکل داره و وسط بازی خارج میشه! من از ورژن اورجینالش استفاده میکنم و از اپ استور دانلود کردم امیدوارم تو آپدیت بعدی این باگ برطرف شه.

  3. امیر می‌گوید

    واقعا بازی قشنگیه

  4. civilar می‌گوید

    این بازی از لحاظ ساخت شخصیت و صداگذاری فوق العاده است

  5. kian می‌گوید

    بیچاره پرنده ها …هم پرنده ها رو میخوریم…هم تو قفسشون میکنیم….هم براشون حرف در میاریم که خشمگین هستند…….اخه این بیچاره ها چه گناهی کردن

  6. کوروش می‌گوید

    درود بر شما، و ممنون از خبر جالب.

    در ضمن “از اینجا”‌ آخری که گذاشتید لینک نداره :دی