برای مبارزه با «iPad2» سری گالاکسی تب ارزان می‌شود!

استراتژِی اپل در عدم تغییر قیمت در قیاس با نسل قبلی تبلت خود ،سایر شرکت‌ها را به تکاپو انداخته است.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable، لی دان جو مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ  اعلام کرد که این شرکت در اندیشه ارزان تر کردن نسخه جدید تبلت خود یعنی گالاکسی تب 2 است.

این شرکت حتی ممکن است بیشترین تمرکز خود را برای  بازار یابی و فروش بهتر مدل 10 اینچی تبلت در قیاس با گالاکسی تب 7 اینچی اریجینال بگذارد.

حداقل بر روی کاغذ تبلت جدید اپل آنچنان عالی نبود ولی به نظر می‌رسد استراتژی اپل در استفاده از پردازنده دو هسته‌ای با قدرت 9 برابر گرافیکی و همچنین افزودن دوربین در جلو و عقب سایر شرکتها را به تکاپوی سختی واداشته است.

مهمترین استراتژِی اپل ،عرضه این تبلت با همان قیمت تبلت قبلی بود که از لحاظ قیمت جزو رنج تبلت های ارزان قیمت قرار می‌گرفت و حالا شرکتهایی مانند سامسونگ که تبلت خود را با قیمت بالا عرضه کرده‌اند در اندیشه اصلاح قیمتها هستند تا در این رقابت بیشتر عقب نمانند.

به عنوان مثال گالاکسی تب اریجینال که دارای صفحه نمایش 7 اینچی کوچکتر از نمایشگر iPad 2 بود قیمتی در حدود 600 دلار داشت که در مقابل 499 دلار آی-پد گرانتر است.

البته این شرکت به صورت رسمی قیمت‌های جدید را اعلام نکرده است ولی به نظر می‌رسد این افت قیمت در حدود 100 دلار خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. mehdi می‌گوید

    حداقل بر روی کاغذ تبلت جدید اپل آنچنان عالی نبود .
    ببخشید شما از تبلت چه انتظاری دارید به نظر شما صفحه نمایش با این رزولوشن بالا و پردازنده گرافیکی 9 برابر بشتر خوب نیست.
    ipad 2 گرافیک خوبی داره حالا چه برسه به 9 برابر بیشتر.
    باتشکر از مقاله خوبتان

  2. shenova می‌گوید

    نقل قول :
    حداقل بر روی کاغذ تبلت جدید اپل آنچنان عالی نبود .
    نمی دونم شما به چی می گید عالی ! آیا 9 برابر شدن سرعت رابط گرافیکی عالی نیست ؟ آیا محافظ نمایش فوق العاده ی آی پد 2 عالی نیست ؟
    قبول دارم هنوزم مشکلات کم نیست ولی تو تبلت های موجود شک نکنیم که قوی ترین آی پد هست و دقت کنید به حرف استیو جابز که گفت دوستان کپی کار (سامسونگ ، موتورولا ، اچ پی و ….) مطمئن باشند امسال سال آی پد 2 است .

  3. pedram می‌گوید

    سلام

    ممنون از مطلبتون

    آقا 100 دلار ؟ اشتباه نوشته شده یا واقعا همچین قصدی داره سامسونگ ؟

  4. سعید اکبرزاده می‌گوید

    ببین چه قدر سود می گیرن که تا این حد قیمتاشون رو کاهش می دن!