اضافه‌شدن گزینه «دستور آشپزی» به نتایج جستجوی گوگل!

با اضافه شدن این قابلیت کاربران می‌توانند فیلتر جدیدی را با توجه به عناصر غذای مورد نظر، زمان پخت، مقدار کالری و چیزهای دیگر به نتایج جستجوی خود اضافه کنند.

1

به گزارش فارنت به نقل از Mashable موتور جستجوگر گوگل روز پنج‌شنبه قابلیت جدیدی را به موتور جستجوگر خود اضافه کرد که با استفاده از آن پیدا کردن دستور پخت غذاهای مختلف در اینترنت آسان‌تر شده است.

در گزینه جدیدی که با عنوان Recipe View (از نگاه دستور پخت) به گزینه‌های جستجو اضافه شده است، کاربران می‌توانند فیلتر جدیدی را با توجه به عناصر غذای مورد نظر، زمان پخت، مقدار کالری و چیزهای دیگر به نتایج جستجوی خود اضافه کنند.

recipe_view_google

کاربران می‌توانند به طور مثال دستورالعمل پخت غذای کلم بروکسل با آشپزی سرآشپز اینا گارتن (سرآشپز مشهور آمریکایی) در کمتر از یکساعت را به همراه تصاویر و مواد لازم که از سوی کاربران با ستاره رتبه‌بندی شده و در لیست جستجو مشخص شده‌اند را سریعا پیدا کنند.

برای استفاده از این گزینه باید آن را در میان گزینه‌های سمت چپ صفحه پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس نام غذای مورد نظر و دیگر گزینه های مورد نظر را جستجو کنید.

سخنگوی گوگل اعلام کرده است که این گزینه از روز پنج‌شنبه برای کاربران آمریکا و ژاپن فعال شده و به زودی برای کاربران سراسر دنیا فعال خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. kian می‌گوید

    سلام انقدر برنامه اشپزی تو تلویزیون نشان میدهد که دیگه این یکی طرفدار نداره