تمام احتمالات کنفرانس «مدیا اِونت» این هفته اپل!

در این کنفرانس به احتمال فراوان یک پیش نمایش از نسخه 5 سیستم‌عامل آیفون به نمایش درخواهد آمد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی مک‌رامورس، به احتمال فراوان شرکت اپل در کنفرانس «مدیا اونت» خود که در هفته پیش‌رو برگزار خواهد کرد ضمن معرفی نسل دوم تبلت آی‌پد، یک پیش‌نمایش از نسخه پنجم سیستم عامل خود را به نمایش خواهد گذاشت.

apple_media_event_2011

البته برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که علیرغم اخبار قبلی، تبلت جدید اپل دارای صفحه نمایش رتینا و همچنین درگاه کارت حافظه نخواهد بود که دلیل آن هم مشکلات مهندسی در ساخت تبلت عنوان شده که البته ممکن است در نسل‌های بعدی تبلت این مشکلات برطرف شود.

تنها چیزهایی که تاکنون از سوی منابع خبری مطمئن در مورد سخت‌افزار این تبلت مورد تایید قرار گرفته است، وجود پردازنده جدیدA5  و همچنین مقدار حافظه موقت (رم) 512 مگابایت و همچنین وجود دو دوربین در عقب و جلوی این تبلت است.

apple_media_event

موضوع دیگر حضور شخص استیو جابز است که چند روز باقسمانده به این کنفرانس رسانه‌ای برخی گزارش‌ها از عدم حضور وی و برخی گزارش‌ها از حضور وی با وجود اخباری مبنی بر بیماری او خبر دارد.

همچنین گفته می‌شود که شرکت اپل در این کنفرانس نسخه 4.3 سیستم عامل خود را رسما معرفی و رونمایی کرده و در ضمن پیش‌نمایشی از نسخه 5 سیستم عامل خود را به نمایش خواهد گذاشت که بی‌شک اگر تحولاتی در رابط کاربری (اینترفیس) سیستم عامل خود ندهد ممکن است دیگر در مقابل نسخه‌های جدید اندروید حرفی برای گفتن نداشته باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.