«هکر کوچک» هم اکنون نیازمند یاری سبز شماست!

جرج هاتز در وبلاگ خود تقاضای کمک مالی از طرفداران خود برای ادامه مبارزه با سونی در دادگاه شده است.

4

فارنت: جرج هاتز(GeoHotz)  هکر کوچک دنیای دیجیتال که موفق شد برای نخستین بار تلفن همراه افسانه‌ای آیفون استیو جابز را هک کند در پی جدی‌تر شدن شکایت شرکت سونی از وی به دلیل هک کردن کنسول پلی استیشن ۳ و طولانی‌تر شدن مراحل دادگاه، با انتشار مطلبی در وبلاگ خود از طرفداران خود تقاضای کمک مالی برای ادامه مبارزه با سونی در دادگاه شده است.

گفتنی است به دستور دادگاه، جرج هاتز چندی پیش تمامی وسایل خود شامل رایانه شخصی، هارد درایوها، CD-Rom، دی‌وی‌دی‌ها، مموری‌استیک‌ها و هرگونه وسیله ذخیره‌سازی اطلاعات خود را به دفتر دادگاه در ترنتون ارسال کرد.

سوسان ایستون از دادگاه تائید کرده است که تمامی شواهد شرکت سونی به خوبی نشان می‌دهد که جرج قوانین جاری در کشور آمریکا در مورد کپی‌رایت را زیر پا گذاشته است.

جرج هاتز در وبلاگ خود آورده است:

رسانه‌ها، من به کمک نیاز دارم و این اولین بار است که من از شما چنین تقاضایی می‌کنم و اگر شما می‌خواهید از من حمایت کنید لحظه ای درنگ نکنید. ما می‌خواهیم با هم این سیستم معیوب را تعمیر کنیم و این کمک فقط برای دفاع از خود در برابر وکلای سرسخت شرکت سونی است. اگر شما می‌خواهید کمک بزرگتری کنید لطفا با خودم مستقیما در ارتباط باشید.

به هر حال جرج هاتز کمک فراوانی به دنیای جیلبریک آیفون کرد و میلیون‌ها نفر را از خرید نرم‌افزار بی نیاز کرد و برای نخستین بار پلی استیشن ۳ را به صورت دائمی هک کرد. باید دید که هاتز برای طرفداران خود چقدر ارزش دارد.

وبلاگ جرج به همراه شماره حساب

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. فرزاااااااااااااام می‌گوید

    من باهاش صحبت کردم … گویا دیگه به کمک نیازی نداره آخه من قبلا بهش یاد داده بودم چطوری از خودش دفاع کنه … :D

  2. بهنام راد می‌گوید

    من که 2000 هزار دلار براش فرستادم…(شوخی کردم…!!)

  3. unknown می‌گوید

    che hakere bahaliiiiiiiiiiiiiiii…………..khosham umad.yad begirin nesfe shomas

  4. Martik می‌گوید

    این هکر که 10000 دلار می خواد!
    بابا از کجا بیاره بیچاره.