هوشمندهای اندرویدی HTC نفس تازه می‌کنند!

شرکت HTC در کنگره جهانی امسال موبایل بارسلونا چند مدل تلفن همراه خود را به‌روزرسانی کرده و با بهبود کارکرد و ظاهر، آنها را به بازار معرفی کرده است.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو، شرکت تایوانی HTC مدل‌های جدید تلفن همراه خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا رونمایی و معرفی کرد.

این شرکت در این نمایشگاه تلفن‌های همراه Desire S ،  Wildfire S و HTC Incredible S را معرفی کرد که با هم به معرفی اجمالی این تلفن‌های همراه می‌پردازیم؛

HTC-desire-s

HTC Desire S: نسل بعدی محبوب‌ترین تلفن همراه شرکت HTC  یعنی تلفن همراه  HTC Desire است که از نظر ظاهری و همچنین سرعت بهبودهایی حاصل کرده است .این تلفن همراه از بدنه آلومینیومی ساخته شده  و دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Qualcomm’s است. دزایر جدید در ضمن دارای دو دوربین؛ یکی در جلو برای کنفرانس‌های ویدیویی و یک دوربین نیز در عقب است و فیلم‌برداری با کیفیت بالا و همچنین صفحه نمایش 3.7 اینچی WVGA از دیگر مشخصات این تلفن همراه است.

htc-wildfire-s

HTC Wildfire: شرکت HTC نسخه دوم ارزان‌ترین تلفن همراه اندرویدی خود را نیز عرضه کرده است.  در این نسخه به طور محسوسی کارایی در برقراری ارتباط با شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته و کاربران تنها  با لمس یک دکمه می‌توانند وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی شوند و مدل جدید جایگزین مدل قبلی خود در خط تولید خواهد شد.

این تلفن همراه به صرفه ،عده بیشتری از طرفداران اندروید را قادر به داشتن تلفن همراه می‌کند و به نوعی جمع‌وجورترین تلفن همراه شرکت  HTC است و تنها دارای 10.13 سانتیمتر طول و 5.94 سانتیمتر عرض است که به صفحه نمایش 3.2 اینچی با کیفیت HVGA مجهز شده است.

این تلفن همراه دارای دو رنگ ارغوانی و سفید است و به نظر می‌رسد بیشتر مورد علاقه و توجه بانوان ودختران جوان  قرار گیرد. از دیگر مشخصات می‌توان به وجود دوربین 5 مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه در آن اشاره کرد.

htc-incredible-s

HTC Incredible S: این تلفن همراه هم که نسل دوم گوشی واقعا باورنکردنی خود است با دوربین 8 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه به همراه صفحه نمایش 4 اینچی SLCD عرضه شده و دارای یکی از بهترین طراحی‌های موبایل در کنگره جهانی موبایل امسال شناخته شده است.در ضمن این موبایل دارای قابلیت DLNA و همچنین صدای فراگیر سینمایی است.

تمامی تلفن های همراه معرفی شده به صورت گسترده در نیمه دوم سال جاری میلادی در دسترس خواهند بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. omid می‌گوید

    قیمتها بالا پولوس لاموجود

  2. arta می‌گوید

    here in UK we got it since 3 months ago my friend

  3. خلیل می‌گوید

    گوشی خوبیست ولی گران……؟

  4. ar30 می‌گوید

    خوبه ولی مشخصات سخت افزاری سامسونگ بالاتره